jeans and yellow sweatshirt

Cześć wszystkim! Chyba nadszedł czas, kiedy musimy odstawić na bok nasze letnie ubrania i powrócić, do tych, które przez jakiś czas siedzi...

Cześć wszystkim! Chyba nadszedł czas, kiedy musimy odstawić na bok nasze letnie ubrania i powrócić, do tych, które przez jakiś czas siedziały w szafie. Wraz z jesiennym powiewem wiatru, zapraszam Was na pierwszą jesienną stylizację w tym roku.

Żółty w tym roku, jest chyba jednym z najmodniejszych kolorów. Jest i będzie, ponieważ w przyszłym również będzie górował. Kolor ten uznawany jest za przejaw optymizmu, którego nam wciąż brakuje i bardzo go potrzebujemy. W dzisiejszej stylizacji gra główne skrzypce.
Jak wspomniałam wcześniej, ta bluza odgrywa główne skrzypce w dzisiejszej stylizacji. Jest kolorem, które od razu nam się wrzuca w oczy patrząc na ten cały look. Do tej bluzy dobrałam czarny płaszczyk z 3/4 rękawkami, pięknie wygląda. Szkoda tylko, że gdy będzie zimna będę musiała się z nim pożegnać. Natomiast jeśli chodzi o spodnie, to oczywiście muszą być z dziurami.
Ogólnie patrząc na to jak się zmieniam, pod względem stylu ubiera się, mam uśmiech na twarzy. Czasami niektóre zmiany mnie aż dziwią, jak ta, że kolor, którego kiedyś nienawidziłam aktualnie jest w mojej top trójce.

              płaszcz - zaful(klik) // sweter - zaful(klik) // spodnie - rosewholesale // buty - adidas

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Bardziej określiłabym ten kolor jako musztardowy :D Też mi się bardzo on podoba, a bluza jest śliczna :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, jeszcze ten pasek tak świetnie wszystko dopełnia ;3. Obserwuję ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość komponuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje stylizacje. Wygladasz naprawde świetnie ;)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealna na jesienne dni, popraw jeszcze ustawienia aparatu i zdjęcia będą dużo lepiej sie prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śłicznie *.*

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mega podobają mi się ubrania w żółtym kolorze i jeszcze zwróciłam uwagę na Twój pasek-jest świetny!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja! :) Choć osobiście żółty kolor nie należy do moich ulubionych, na Tobie wygląda naprawdę rewelacyjnie.

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bluzy w takich kolorach! Ekstra stylówka, buziaki <3 Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham ten kolor od jakiś 2 lat, ale jeszcze nie zdążyłam nic kupić w tym kolorze, no cóż, może tej jesieni się uda! :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gust zmienia się z wiekiem:) Też tak mam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy