Back to memories

Nie wiem jak Wy, jednak ja uwielbiam powracać  do tych starszych chwil. Zwłaszcza wtedy, kiedy są one w formach zdjęć. Dlatego też dzisiaj...

Nie wiem jak Wy, jednak ja uwielbiam powracać  do tych starszych chwil. Zwłaszcza wtedy, kiedy są one w formach zdjęć. Dlatego też dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami, które były robione w marcu, czy tam w kwietniu tego roku. Zdjęcia te, zawieruszyły mi się gdzieś w laptopie i totalnie o nich zapomniałam. Szkoda byłoby ich nie dodawać, zwłaszcza, że wyszły naprawdę świetnie i wtedy była to jedna z lepszych sesji jaka mnie spotkała.


                      crop top - new yorker // pants - zaful 





You Might Also Like

18 komentarze

  1. Faktycznie, zdjęcia są naprawdę prześliczne :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia rzeczywiście są boskie, mają "to coś" i wyglądają na wykonane raczej w czasie polskiej, złotej jesieni, a nie w kwietniu czy marcu! :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są przepiękne. Ja lubię wspomnienia, ale wiadomo tylko te miłe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam takie wspominki w postaci zdjęć! ;) PS.bardzo klimatyczne fotki ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie za to uwielbiam fotografię! Można wrócić do przeszłości, zobaczyć jak się zmieniłam ;) Buziaki, Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście zdjęcia są cudowne :) ja często przeglądam swoje stare zdjęcia :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Klimatyczne zdjęcia uwielbiam takie światło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie wyglądasz! Uwielbiam takie zdjęcia. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna głębia ostrości na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia !! Dobrze ze je opublikowalas ;)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ładne zdjęcia, dobrze, że się nimi podzieliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia genialne!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspominać zawsze jest miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również lubię przechowywanie wspomnień w formie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście bardzo udane zdjęcia. Czy lubię wracać do swoich? Tak, z ostatnich trzech lat i nie dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy