zaful and rosegal wishlist

Wiecie co, ostatnio znudziły mi się typowe listy życzeń w kolażu. Każda sukienka, po sukience. Dlatego też, stwierdziłam, że zrobię listę ...

Wiecie co, ostatnio znudziły mi się typowe listy życzeń w kolażu. Każda sukienka, po sukience. Dlatego też, stwierdziłam, że zrobię listę życzeń w formie stylizacji. Według mnie super pomysł, ponieważ w ostatnim czasie nie przykładałam się do tych list jakoś super. A z racji, że mamy wakacje, mam znacznie więcej czasu, postanowiłam się pobawić w tworzenie stylizacji, co z resztą uwielbiam i zrobiłam to z wielką przyjemnością! Dzisiejsza stylizacja jest stworzona dzięki dwóm sklepom: zaful oraz rosegal.



Jest to letnia stylizacja, w której główne skrzypce gra musztardowy top z kolorowymi kwiatkami. Od dawna marzy mi się taki top, jednak patrząc na pogodę w lipcu, która nie była za bardzo ciekawa, postanowiłam nie zamawiać dużo takich bluzek. Aktualnie żałuję tej decyzji, ponieważ na dzień dzisiejszy pogoda to +30 stopni.
Do tego musztardowego top'u dobrałam białe spodenki z wysokim stanem, które posiadają wiązania. Są przepiękne. Jeśli chodzi o buty, to postanowiłam wybrać czarne szpilki, ponieważ one zawsze dodają kobiecości. Co do dodatków, wybrałam tylko jeden choker.

top - zaful(klik) // spodenki - rosegal(klik) // szpilki - zaful(klik) // choker - rosegal(klik)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Również zamówiłam kilka rzeczy z tej stronki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i ciekawa stylizacja ♥
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie :) Bardzo przypadło mi do gustu

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzka i spodenki są świetne!
    Zapraszam CAKEMONIKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe zestawienie :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy, faktycznie teraz pogoda służy lekkim,krótkim ubraniom :)
    Pozdrawiam.
    Poklikane, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy , bardzo w moim guście , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy