Pierwsze Wrażenie: Revers Cosmetics

8/30/2017

Jakiś czas temu, przyszła do mnie paczuszka firmy Revers Cosmetics. W paczce znajdowały się kosmetyki, które przez ostatni czas testowałam. Dziś jestem już w stu procentach pewna, że mogę Wam przedstawić moją opinię na temat ich kosmetyków.



 Podkład. Niestety przez moją nieuwagę przyszedł do mnie znacznie za ciemny. Mimo wszystko postanowiłam go testować. Muszę przyznać, że opis na stronie jest prawdziwy, ponieważ podkład świetnie matuje, oraz wyrównuje koloryt skóry. Aż żałuję, że ten podkład jest za ciemny, ale zawsze można go wymieszać z innym.
Moja ocena, to 6/10

 Kolejną rzeczą, którą otrzymałam jest pomadka do ust. Jak wiadomo, ja uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki. Dla mnie makijaż nie istnieje właśnie i bez tego kosmetyku. Niestety, ta nie zachwyciła mnie specjalnie poprzez kolor, który po prostu jest nietrafiony. Natomiast jeśli chodzi o jej pigmentacje, to jest świetna.
Moja ocena, to 7/10

 W paczce znajdowała się baza do makijażu. Kiedyś miałam okazję testować bazę z inglota, przez którą nie za bardzo uwielbiam baz, ponieważ miała matować, przedłużać makijaż oraz wygładzać. A robiła nic, dosłownie. Była tylko bezcennym dodatkiem do makijażu, który nic nie zmieniał. Jeśli chodzi o tę bazę, to jest cudowna! Makijaż na prawdę zostaje przedłużony, moja cera jest dłużej matowa, oraz bardzo wygładzona. Trzy rzeczy, które są wypisane, są spełnione. Czego chcieć więcej!
Moja ocena, to 10/10

A teraz rozświetlający bronzer. Ma bardziej chłodniejszy odcień, co bardzo mnie cieszy, ponieważ przez większość czasu używania bronzera, miałam te zimniejsze, które nie za bardzo mi pasowały. Natomiast ten jest świetny, w dodatku te rozświetlające drobinki!
Moja ocena, to 10/10

 Już od dłuższego czasu szukam korektora, który zakryłby moje bardzo widoczne sińce pod oczami. Te sińce, to mój największy kompleks i nie potrafię się ich pozbyć. Ten korektor również ich nie zakrywa tak bardzo jakbym chciała. Jednak widziałam gorsze, a ten sprawdza się bardzo w porządku, ponieważ zakrywa inne rzeczy jak różne wypryski, czy też zaczerwienienia skóry. Jeśli nie macie strasznych sińców pod oczami, to polecam, a nawet bardzo.
Moja ocena, to: 8/10

A wy mieliście styczność z tą marką?

+ Chciałabym podziękować Wam za kliki w linki przy ostatnim poście. Za tydzień Wasze blogi pojawią się w poście. xoxo



25 komentarzy

  1. Chyba kiedyś marka obił mi się o uszy. Aż sama chciałabym przetestować te kosmetyki :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze styczności z tą marką, ale kosmetyki wyglądają całkiem ciekawie! Pozdrawiam ;* Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super kosmetyki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pomadkę z tej firmy, jest świetna
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej marki, ale przy następnej wizycie w drogerii znajdę ją i zakupie do wypróbowania.
    Obserwuję <3
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą, ale ciekawe mają produkty.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze nie znam tej firmy <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminka w cudownym kolorze :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz spotykam się z tą firmą, super post ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, obseruje również i pozdrawiam ;)


    naatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting products!
    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zakochałam się w pudrze bambusowym od nich

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zdjęcia kochana ... a kosmetyki godne zwrócenia uwagi !

    OdpowiedzUsuń
  14. Do sińców pod oczami to nie ten kolor korektora- dlatego Ci nie zakryje- spróbuj jakimś żółtym bo jest na cienie, zielony niweluje zaczerwienienia a ten niedoskonałości.
    Mam tą bazę i korektor właśnie i są ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnimi czasy dużo słyszałam o tej marce. Niby wszystko super, ale mnie osobiście zastanawia ta niska cena produktów...Czy skład kosmetyków jest dobry? :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ż Z tej firmy posiadam bazę. I jestem mega zadowolona, a jednocześnie rozczarowana, bo już się skończyła 😛

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo ciekawa tej bazy pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach! Musze się rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mam tą baze i uważam , że jest naprawdę super. Jestem też zadowolona z korektora od Revers.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka produktów tej marki i dobrze mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam styczność z ich kosmetykami. Jak dla mnie są dobre dla początkujących osób w makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.