Little haul

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z małym haul'em ze sklepów internetowych sammydress, rosegal czyli taka mała mieszanka. Zapraszam do og...

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z małym haul'em ze sklepów internetowych sammydress, rosegal czyli taka mała mieszanka. Zapraszam do oglądania.

Pędzele: klik/klik
Pierwszą rzeczą są pędzelki. Mają bardzo przyjemne włosie. Pędzle z chińskich stronek chwalę już jakiś czas, te również mogę Wam pochwalić.


Lakiery hybrydowe UV: klik // klik // klik
Już ostatnio zamówiłam sobie trzy lakiery hybrydowe. Tym razem ponownie skusiłam się na ich przetestowanie.



Na początku nie byłam do tego jakoś super przekonana. Jednak po przetestowaniu tej zabawki mojego chłopaka, przekonałam się, że jest co całkiem fajna zabawa. Oprócz tego, zobaczyłam, że gdzieś w głębi mnie wciąż siedzi te małe dziecko, które najlepiej całe dnie spędzałoby na dworze.

watch (klik)  // sweater (klik)  
Jeśli mam być szczera, to sądziłam, że ten zegarek będzie wyglądał zdecydowanie inaczej na żywo. Niestety się pomyliłam. Mimo wszystko jest bardzo w porządku. Natomiast jeśli chodzi o sweterek, to jest bardzo cudowny. Miękki, a przede wszystkim cieplutki! Dlatego też nie mogę go Wam jak na dzień dzisiejszy przedstawić w formie stylizacji, ponieważ jest za ciepło.

You Might Also Like

23 komentarze

  1. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie okropnie te piękne pędzle z pierwszych zdjęć, jednak boje się że one tylko 'wyglądają' a nie 'działają'. Rozterki osoby zaawansowanej :D
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie te spinnery jakoś nie zachwycają. a pędzle super. ja zamawiam sobie do zdjęć jako dodatek, bo póki co mam swój ulubiony zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pędzle :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle bardzo mi się podobają, lubię rzeczy, które wyglądają ładnie a do tego są praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor pędzli dla mnie trochę zbyt egzotyczny, ale jestem bardzo ciekawa jak z trwałością lakierów? Jak krycie?

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak z jakością tych lakierów ;) również zastanawiam się nad ich zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle <3 uwielbiam tego typu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oo właśnie sama zamówiłam sobie ostatnio te lakiery i czekam na paczkę, aż się nie mogę doczekać aby ich wypróbować <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten spinner, jeszcze takiego nie widziałam :D

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Oslo ♥
    Pozdrawiam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nowości :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy wybrałas, bardzo podobają mi się te pędzelki :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzelki naprawdę robią wrażenie. Sama mam zamiar poszerzyć moją kolekcje i myślę, że te przedstawione przez ciebie będą kolejnym punktem mojej listy do zakupienia.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze marzyłam o tym, aby mieć tyle pędzli do makijażu :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne te pędzelki <3 Myślę o zakupie :) A lakiery mam i bardzo lubię, jakościowo naprawdę genialne. :) Pozdrawiam serdecznie i oczywiście zaczynam obserwować :) Nie wiem czemu dopiero teraz trafiłam na ten blog, ale lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny haul!! Pozdrawiam i zapraszam ponownie na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy, a te pędzelki przepiękne!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy. Poklikane :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pędzle z takich stron :) Nie dość, że ślicznie wyglądają, to jeszcze nie odstępują jakością od drogeryjnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy