Denim skirt

Mimo iż jest to ostatni miesiąc wakacji, to bardzo go lubię, ponieważ to właśnie w sierpniu obchodzę swoje urodziny. A tak dokładnie, to z...

Mimo iż jest to ostatni miesiąc wakacji, to bardzo go lubię, ponieważ to właśnie w sierpniu obchodzę swoje urodziny. A tak dokładnie, to za dosłownie tydzień, skończę swoje 17 lat. Ten czas mija bardzo szybko. Zanim się obrócę, będę świętowała swoje 18 urodziny i będę zamartwiała się tym, czy zdam prawo jazdy za pierwszym razem, czy też będę musiała go poprawiać. Okej, wróćmy do teraźniejszości, ponieważ przyszedł czas na nową stylizację! Ostatnio wspominałam, że chciałabym zmienić całkowicie swój styl. Cóż wyparowałam dużymi krokami, wielką chęcią, pełną energią natomiast teraz wszystko robię małymi krokami. Wiem co chcę nosić, mam wszystko pięknie w głowie poukładane, jednak... Trudniej jest to zrealizować. Mimo wszystko się nie poddaję, bo jak to jest w życiu, nigdy nie jest nic z górki. Zawsze trzeba na nią wejść, by potem spokojnie z niej zejść.
Wracając do głównego tematu. Dzisiaj przyszłam do Was ze stylizacją, którą pokochałam. Biała bluzka z różnymi czarnymi napisami, jak i jednym, większym czerwonym napisem. Do niej dobrałam jeansową spódniczkę zapinaną na guziki. Szał na te spódniczkę dotarł do nas już spory czas temu, jednak ja dopiero teraz zdecydowałam się ją zamówić. Przyznam, że była to dobra decyzja, ponieważ czuję się w niej bardzo dobrze. Mam nadzieję, że w te wakacje uda mi się wyjść na zdjęcia jeszcze spooro razy, ponieważ chciałabym pokazać Wam znacznie więcej stylizacji z nią.

 bluzka - zaful <kliknij tutaj> // spódniczka - gamiss <kliknij tutaj> // buty - obuwniczy w moim mieście // okulary - sammydress <kliknij tutaj> 

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Spódniczka i buty prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :)
    też chcę zmienić całkowixcie swój styl ;)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta spódniczka jest genialna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladaszz pieknie ;)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wyglądasz genialnie i te zdjęcia! <3


    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Zdjęcia genialne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, uśmiechnięta z Ciebie dziewczyna, a tshirt robi robotę <3


    Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim relacja
    z wakacji w Norwegii.
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham spódniczki w kształcie litery A z guziczkami ♥ Zawsze pięknie wyglądają!

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie lato w tym roku nie rozpieszcza i nie mogę sobie pozwolić na sukienki i spódczniki :(
    Gdzieś tam ''marzę'', by lato dało mi szanse :D Może się uda :P
    Pięknie wyglądasz! :*

    Zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Uwielbiam takie spódniczki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja, uwielbiam spódniczki :) Mam jeszcze małe pytanie, czym robisz zdjęcia? Są świetne

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! 😚 Zdjęcia robię canonem 700D plus obiektyw 18-55 oraz 18-50

      Usuń
  12. mam taka sama spodniczke <3
    jest cudowna!
    piękne zdjęcia :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. łał przepiekne zdjęcia i stylizacja! Jestem zachwycona!


    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódnica! Też mam ten model w swojej szafie :) Sprawdza się do wielu stylizacji.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    Na moim blogu pojawił się konkurs organizowany z Depilacja.pl, do wygrania m.in. zabieg depilacji laserowej o wartości 850zł, zapraszam!
    spiked-soul.blogspot.com


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka to cudooo ... chce też taką <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można wiedzieć jakim sprzętem robisz tak śliczne zdjęcia ?

      Usuń
  16. Super wyszły te zdjęcia, tak profesjonalnie! :D Poza tym bardzo fajna stylizacja, a zwłaszcza spódniczka. Dodatkowo ciekawa sceneria fotografii. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, w ładnym klimacie! <3

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja naprawdę robi wrażenie! Szczególnie nie mogę oderwać wzroku od t-shirtu, zwłaszcza w zestawieniu z jeansową spódnicą. Look idealnie trafia w moje gusta.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To w sumie mogę pogratulować urodzin, a co do prawka to najważniejsze bądzi skupiona, nic się nie dziej jak zdarz za drugim razem, gorzej jak będzie to 10 raz i nic.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo fajną urodę : ) świetna spódnica : P

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie Ci w takim stylu, śliczna bluzka, jak i spódniczka :D. Obyś dobrze spędziła ten mieisąc wakacji, osiemnastka szybko przyjdzie i prawko zdasz równie szybko.
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spódniczka! Genialnie wyglądasz ;)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy