classy

Witajcie kochani! Jak czujecie się z tym, że zostały nam już nie całe trzy tygodnie wakacji? Mi trochę smutno, jednak staram się nie załam...

Witajcie kochani! Jak czujecie się z tym, że zostały nam już nie całe trzy tygodnie wakacji? Mi trochę smutno, jednak staram się nie załamywać, ponieważ będę starała się aby te nie całe trzy tygodnie wykorzystać w 100% i aby do szkoły przyjść z pełną energią.

 Z resztą, ten rok pod względem zawodowych przedmiotów zapowiada się świetnie, tak więc jestem podekscytowana.
Natomiast, jeśli chodzi o dziś, to przychodzę do Was z bardzo klasyczną stylizacją. Paski, paski i jeszcze raz paski! Chyba już nie raz Wam wspominałam, że uwielbiam te czarno-białe paski, nie ważne w jakiej formie? Ogólnie, to koszule w paski, to coś co zawsze będzie kojarzyło mi się z klasyką, przechodząc do głównego tematu posta, to... Jak wspominałam, oraz jak można zauważyć, główną rolę gra koszula w paski, do niej dobrałam zwykłą czarną ramoneskę, oraz zwykłe czarne rurki. Całą tę stylizację przełamałam czarnymi superstarami ze złotymi stawkami.
Podoba Wam się ta stylizacja?
 // koszula - zaful(klik)// spodnie - zaful // kurtka - moodo // torebka - sammydress(klik) // 

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ja też wykorzystuję ostatnie dni wakacji w 100%! Koszula fantastyczna, idealnie się sprawdzi do szkoły ;)
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna stylizacja, bardzo mi sie spodobala ta koszula jest cudna!
    Bardzo Ci ładnie w tym zestawieniu ubran! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna koszula! Koszule w paski mają to do siebie, że dodają jakiegoś akcentu do stylizacji i zawsze świetnie się w nich wygląda :)

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak są paski to ja już to lubie hehhe <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za koszulami, jakoś nie lubię ich ubierać, ale ty się bardzo ładnie prezentujesz :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula świetnie u Ciebie wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz zjawiskowo ;) piękna koszula ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) koszula genialna- bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie stylizacje :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:D
    Koszula mi sie podoba :)
    Niestety nie chce mi się wracac do szkoły ;/

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie stylizacje! Koszula jest cudna <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula jest przepiękna :D Mam taką samą torebkę tylko że bordową :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam klasykę - przez cały rok nie rozstaję się z czernią, bielą, szarością i granatem. Są ponadczasowe, zawsze do siebie pasują i nie musisz spędzać godziny codziennie rano, by wybrać w końcu outfit, który do siebie pasuje :)

    Świetny blog, widać, że wkładasz w niego dużo pracy. Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam, obserwuję również z wielką chęcią :)

    https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się stylizacja! Biały i czarny to moje ulubione kolory :)

    Obserwuję :)

    zapraszam
    madimowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku, wyglądasz fenomenalnie, ta koszula jest świetna :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju, piękna koszula!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw! Koszula super :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  19. Wakacje strasznie szybko minęły, zbyt szybko. Bardzo ładnie wyglądasz.

    obserwuję.

    https://mvrcelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw bardzo trafia w moje gusta, bo uwielbiam takie czarno-białe połączenia. Zmieniłabym tylko buty ma nieco bardziej eleganckie, baleriny lub botki.

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba takie klasyczne zestawienie :) również lubię paski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam paski! Świetne zdjęcia :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega zestaw! Koszula cudowna, pasuje Ci! Taka w Twoim stylu ;*
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna klasyczna stylizacja :) Niby elegancka, bo jest koszula, ale buty dodaję jej sportowego wyglądu :) Super, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sesja ! torebka cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie superstary pasuja do każdego ootd:) Świetnie zgrałaś koszulę i te czarne jeansy :) SUper:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy