Summer outfit

W ostatnim czasie przekonałam się, że jednak moje miasto ma świetne miejsca do robienia zdjęć. Wystarczyło uważniej patrzeć oraz przestać ...

W ostatnim czasie przekonałam się, że jednak moje miasto ma świetne miejsca do robienia zdjęć. Wystarczyło uważniej patrzeć oraz przestać na nie narzekać. Najlepsze jest to, że ostatnio znalazłam jeszcze kilka nowych, przepięknych miejsc do robienia zdjęć, które muszę wykorzystać w najbliższym czasie. Na te miejsce do zdjęć czaiłam się dość długo, chyba z dwa tygodnie i w końcu ostatnio mogłam je wypróbować. Zdjęcia wyszły rewelacyjnie, nie mogę przestać ich oglądać. Patrząc na te zdjęcia widać, że mają one zdecydowanie wakacyjny klimat, co bardzo mnie cieszy. Po tej sesji stwierdziłam, że będę tam często przychodzić na zdjęcia.
O dzisiejszej stylizacji nie ma co za dużo mówić. Jest to bardzo wakacyjna stylizacja, przeznaczona na zdecydowanie bardziej cieplejsze dni. Jednoczęściowy kombinezon w biało-niebieskie paski. Kombinezon ten zwany jest również hiszpanką, które już w tamtym roku opanowały całą Polskę, a nawet i świat.



               Kombinezon - zaful // buty - moodo // naszyjnik - zaful



You Might Also Like

27 komentarze

  1. Świetny kombinezon,piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo ładna, miejsce ma swój klimat lecz bym popracowała nad ustawieniem aparatu oraz lepiej wykadrowane zdjęcia (na jednym widać kosz)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Mam podobny kombinezon do ciebie. :D Pozdrawiam! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ! I rzeczywiście fajne miejsce 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezon jest świetny♥
    http://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi ostatnio też kończą się miejsca na zdjęcia, ale tak jak napisałaś trzeba trochę uważnej zacząć patrzeć :) Fajna letnia stylizacja :)

    https://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kombinezon, lubię takie delikatne paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon bajka :)
    Obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci w tej hiszpance :) Ja często odkrywam nowe miejsca koło mojego domu i aż jestem zdziwiona, że może być tak pięknie. Zdjęcia rzeczywiście powiewają wakacyjnym klimatem. Śliczny makijaż ;)

    chwilapochwili.blogspot.com zapraszam czasami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, haha sama tak miałam ostatnio

      Usuń
  11. Obserwuję! Zakochałam się w tych zdjęciach ^^ wyszłaś na nich przeslicznie *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kombinezonie :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, dziewczęco i bardzo ładny kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejkuu jesteś taka śliczna i przeurocza ! Zostaje na dłużej :D
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy