Paznokcie z Nails Company

Już od jakiegoś czasu nie potrafię normalnie funkcjonować bez pomalowanych, jak i zadbanych paznokci. Według mnie, paznokcie są bardzo waż...

Już od jakiegoś czasu nie potrafię normalnie funkcjonować bez pomalowanych, jak i zadbanych paznokci. Według mnie, paznokcie są bardzo ważną rzeczą człowieka i każdy z nas powinien o nie dbać. Ja gdy dostałam tę paczuszkę, nie mogłam się powstrzymać i kilka dni później zrobiłam sobie paznokcie nowymi lakierami oraz pyłkami. Muszę się pochwalić, że robiłam je samodzielnie, bez pomocy siostry, która z reguły robiła mi paznokcie. Wcześniej chodziłam również do kosmetyczki, tak więc jeszcze bardziej się cieszę, że mogłam sama sobie je zrobić. Może nie są najlepsze, najładniejsze jednak muszę przyznać, że jak na pierwszy raz to nie jest najgorzej + każdy uczy się na swoich błędach, ja mimo iż ze sto razy oglądałam jak robiono mi paznokcie, to nie zapamiętałam niektórych rzeczy i parę błędów jest, ale następnym razem ich nie popełnię!

W paczce, którą otrzymałam od firmy Nails Company, znajdowały się: dwa lakiery hybrydowe, baza, top coat, dwa pyłki, pilniczek, zestaw pędzelków do pyłków. Oprócz tego dostałam również dwie próbki balsamów, jak i smycz do kluczy, której na zdjęciach niestety nie ma.
Jeśli jesteście ciekawi, jak spisują się te wszystkie produkty, to zapraszam Was do dalszej części posta ☺



 Jeśli chodzi o lakiery, to są to lakiery hybrydowe z najnowszej kolekcji Nails Company, z czego bardzo się cieszę, ponieważ od razu, jak je zobaczyłam wpadły mi w oko!  Są to dwa kolory: Buona Notte, oraz Rosato.
  Buona Notte, to przepiękny morski odcień, który jak zobaczyłam w paczuszce skradł moje serducho. Kolor świetnie prezentuje się na dłoniach, co z resztą jest widoczne na zdjęciu wyżej. Wystarczy nam tylko jedna wartswa lakieru, aby kolor wyglądał niesamowicie. Moim zdaniem, jedna wastwa, to bardzo malutko i nie musimy tak długo siedzieć przy tych paznokciach.

Rosato, to przepiękny pudrowy róż, tak więc jest dosyć jasnym lakierem. Jak nakładałam go na paznokcie potrzebowałam nałożyć trzy warstwy lakieru. Według mnie jest to bardzo mało, ponieważ kiedyś miałam zrobione paznokcie lakierem, który potrzebował podajże pięciu warst. Kolor przepiękny, idealnie się komponuje na płytce paznokcia. Nie ważne, czy ta płytka jest krótka, czy długa. Moja ocena to 10/10

Co do pyłków, to są cudowne, ale muszę przyznać, że nie potrafię się nimi jeszcze obsługiwać...
Ale jak to mówią, trening czyni mistrza, także jeszcze trochę i będzie znacznie lepiej!




You Might Also Like

5 komentarze

  1. Poznałam ostatnio firmę, gdy siostrze robiłam hybrydy u stóp :) Jeśli lakier przetrwa kąpiele i bieganie na boso, to będę pod wrażeniem :) Ja mam jasny nudziak i piękny, różowy neon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i piękne zdjęcia! :) Może skuszę się na kupno tych lakierów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy