Ostatni miesiąc wakacji

Hej, jak czujecie się z faktem, że już jutro rozpocznie się ostatni miesiąc wakacji? ja na samą myśl w głowie mam takie wow. Jak to szybko...

Hej, jak czujecie się z faktem, że już jutro rozpocznie się ostatni miesiąc wakacji? ja na samą myśl w głowie mam takie wow. Jak to szybko minęło. Przecież zaraz ponownie wrócimy do szkół i będziemy siedzieć w tych ławkach do 15, a nawet i do 16. Szkoda, że czas, który jest dla nas najlepszy mija tak szybko, a czas który z wielką chęcią zakończylibyśmy po pięciu minutach, ciągnie się całą wieczność.
bluza - she in // spodnie - rosewholesale // buty - adidas 







You Might Also Like

11 komentarze

  1. A ja jakoś mam już ochotę wrócić do szkoły :D Świetna bluza :)
    OLIVKV.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem smutna, ze te wakacje tak szybką się skończą. Nie mam ochoty wracać do nauki.
    Śliczne zdjęcia :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak czas szybko minie, ale ten w roku szkolnym również
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje mijają mi w ekspresowym tempie. Sama mam jeszcze czas do października, ale chętnie zatrzymałabym czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna stylizacja, ja mam wakację jeszcze przez cały wrzesień. Mam pytanko, jakim aparatem robisz zdjęcia bo są cudne i bardzo mi się podobają. Fajny post!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie wygladasz!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje mają to do siebie, że bardzo szybko mijają.:( Mi zostały jeszcze 2 miesiące (bo studia), ale i tak pewnie zlecą raz dwa.

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ten czas szybko leci :/
    Ślicznie wyglądasz

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiesz jak się za tym siedzeniem w ławce potem tęskni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już niestety jest, że tęsknimy za czymś czego nie możemy potem już mieć :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy