Klasycznie | mindi bodycon dress

7/12/2017

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją i jestem z tego powodu niesamowicie szczęśliwa. Dzięki tym tegorocznym wakacjom zrobię wiele rzeczy, przez które mój blog stanie się jeszcze lepszy, co bardzo mnie cieszy. Oprócz tego nadrobię robienie zdjęć, ponieważ wraz z początkiem roku szkolnego będzie mi co raz trudniej wychodzić na zdjęcia regularnie.
Przechodząc do stylizacji. Jak widać po samym tytule jest ona klasyczna. Całą stylizację przełamuję koszulka, która ma bardzo ciekawe wiązanie oraz jej dół bardzo przypomina gorset. Do tej bluzki wybrałam zwykłe spodnie no i wiązane czarne balerinki. W przyszłości mam zamiar połączyć te bluzkę z jakąś spódniczką, tyle, że na dzień dzisiejszy jeszcze nie mam pojęcia z jaką. Efekty na pewno będą znajdowały się tutaj na blogu.

 Oprócz stylizacji, mam dla Was jeszcze wishliste. Wakacje praktycznie dopiero co się rozpoczęły, a to równa się z przeróżnymi wyjazdami, np. za granicę do Włoch. Jadąc właśnie do tych Włoch powinniśmy zaopatrzyć się w jakieś niesamowite sukienki, które pozostaną w pamięci osobom, które mijały nas na mieście. Dlatego też przygotowałam dla Was kilka sukienek z zaful, które mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.

sukienka 1: kliknij tu // sukienka 2: kliknij tu // sukienka 3: kliknij tu // sukienka 4: kliknij tu

sukienka 1: kliknij tu // sukienka 2: kliknij tu // sukienka 3: kliknij tu // sukienka 4: kliknij tu 

Jak widzicie są to zwykłe sukienki, jednak będą one nadawały nam kobiecości, oraz z dobranymi idealnie akcesoriami będą wyglądały niesamowicie.
Więcej sukienek znajdziecie tutaj: mindi bodycon dress *kliknij tutaj*  tak więc nie pozostało mi nic innego, jak tylko zaprosić Was do wejścia na tę stronę i podziwiana tych wspaniałych sukienek.

10 komentarzy

  1. Również w tym roku robię wszystko aby mój blog stał się lepszy :D Świetna bluzeczka <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow 😍😍 Jaka ty jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ta bluzka, ale ja dodałabym jeszcze jakiś dodatek aby ożywić całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę wiedzieć jaką masz szminkę na ustach? Bardzo ładny odcień, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo polubiłam się z białymi bluzkami :) Klik klik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, taka delikatna, ale wyraźna :)
    Śliczny szablon bloga
    Obserwuje ;)

    http://chwilapochwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #479
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.