Kosmetycznie




*dzisiejszy post jest skupiony tylko i wyłącznie na zdjęciach, dajcie znać co sądzicie o postach takiego typu i jeśli Wam się spodoba, to może w przyszłości będzie więcej takich postów, tyle, że może ze stylizacją ☺*

Przy okazji mam dla Was kupon rabatowy do internetowego sklepu zaful, wystarczy, że w wyznaczone miejsce wpiszecie "EchoM01używając kuponu będziecie mieli taniej zakupy, np. kupując coś za 50$, zapłacicie tylko 45$!
czarne maseczki <klik tutaj!> // pędzle 1 <klik tutaj> // pędzle 2 <klik tutaj> // gąbeczki <klik tutaj> // lakier hybrydowy 1<klik tutaj> // lakier hybrydowy 2 <klik tutaj> // lakier hybrydowy <klik tutaj> 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. O tym serduszku słyszałyśmy sporo dobrego :) Szkoda, że nic więcej nie piszesz, ale w sumie nie jest to taki zły pomysł ;) W tych czasach rzadko który bloger czyta wpisy innych, a wymaga tego u siebie na blogu :/ Pędzelki znakomite, a kolorki lakierów kuszą :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji testować żadnych z tych kosmetyków, ale czytałam wiele recenzji o serduszku i czarnych maskach!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne rzeczy, uwielbiam ta czarna maskę. I ten lakier w bialym opakowaniu jest super. Moja siostra ma to serduszko i wyglada i sorawdza sue swietnie. Co do pędzli tez super sie prezentuja. Ja jestem na tak za takimi postami. Milo sie oglada, zdjecia sa świetnej jakosci i koloru. Buxiaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  4. You have an amazing blog! :) Professional just like those photos! Incredible! =)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty wydają się fajne :D Mam pytanie. Widzisz różnice po przetestowaniu maseczki ?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę maseczkę! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddajemy obserwacje kochana! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają zdjęcia :) Przyłożyłaś się do tego, widać!
    Forma postu ciekawa, ale parę zdań o produktach nie zaszkodziłoby ;)
    Ciekawe rzeczy sobie zamówiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy