kilka powodów, dla których warto obciąć włosy

Wiele osób mówi, że jeśli dziewczyna obcina włosy, to chce zmienić coś w swoim życiu. Właściwie to tak jest. Tak było w moim przypadku w w...

Wiele osób mówi, że jeśli dziewczyna obcina włosy, to chce zmienić coś w swoim życiu. Właściwie to tak jest. Tak było w moim przypadku w wakacje rok temu. Obcięłam bo potrzebowałam zmiany, która się okazała strzałem w dziesiątkę, ponieważ pokochałam krótkie włosy i za szybko do długich nie wrócę. Nawet nie ma ochoty do nich wracać, ponieważ udręką są dla mnie włosy, które mam prawie do biustu i co trzy miesiące chodzę do fryzjera. Czasami zastanawiam się jak mogłam żyć z takimi długimi włosami, ponieważ teraz jak mam ciut dłuższe już marudzę i się denerwuję, bo uważam, że źle wyglądam.
 Od mojego pierwszego tak ''drastycznego'' obcięcia włosów minął już dosłownie rok. Stwierdziłam, że to powtórzę i znów obetnę włosy, bo jak wspominałam wyżej, do długich włosów na dzień dzisiejszy powracać nie mam zamiaru oraz co trzy miesiące to powtarzam. Ogólnie przez to potrzebuję znacznie więcej zmian i w tym roku również ona zaszła. W czwartek tydzień temu zmieniłam kolor włosów.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka powodów, dla których warto obciąć włosy. Uważam, że taki post przyda się dziewczyną, które stoją w miejscu i wahają się jaka decyzja jest najlepsza. Dlatego też dzisiaj postaram się Wam pomóc z wybraniem jak najlepszej decyzji.

1. Nowe włosy - nowa Ty. Zmieniając fryzurę zmieniasz się i Ty i bardzo często na lepsze. Oprócz tego jest to bardzo fajne rozpoczęcie nowego etapu w swoim życiu.

2. Odżywienie. Dajesz nowe życie swoim włosom, a niektóre włosy aż się proszą o tak drastyczne obcięcie.

3. Jest Ci lżej. Chyba każda z nas wie, że długie włosy to udręka. Dłużej się je myje, dłużej czesze. Nie wspomnę już jak jest bardzo gorąco, lub jak włosy ją bardzo ciężkie. W krótszych żyje się znacznie lepiej, oraz wszystko idzie szybciej!

4. Włosy nie ręka, odrosną! W najgorszym wypadku, przez jakiś tam okres będziesz żałować, że je obcięłaś, ale będziesz również wiedziała, że nigdy więcej nie podejmiesz tego kroku.

5. Pomagasz&zarabiasz. Długie, zdrowe włosy zawsze można oddać na fundację. Nie dość, że pomożesz komuś, to jeszcze zyskasz parę groszy, które zawsze się przydadzą.


BLUZKA <<znajdziesz tutaj>> // SPODENKI <<znajdziesz tutaj>> // BUTY - ADIDAS 



You Might Also Like

24 komentarze

  1. niewątpliwe coś w tym jest :P czasem takie zmiany są potrzebne ;) ja obcięłam długie włosy raz. Od tamtej pory żałuję i próbuję zapuścić. Z różnym skutkiem niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście mam dosyć długie włosy. Ostatnio zdecydowałam się i skróciłam je o jakieś 5-7 cm :D Mój chłopak niestety nie chce, żebym ścięła włosy, chociaż ostatnio po małej zmianie powiedział że są lepsze. Może kiedyś uda mi się go przekonać :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bardzo długie włosy i fakt faktem denerwują mnie czesto , ale nie wiem , czy odważyłabym się na mocne , drastyczne ciecie ich :D
    TOBIE bardzo pasuje taka długość , trzymaj się tego !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :)
    Obcięcie włosów niesie za sobą sporo plusów.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok temu obcięłam włosy prawie na chłopaka. Teraz za namową właśnie swojego chłopaka postanowiłam je zachodować. Mając długość taką jak ty teraz chodzę zła i ciągle coś mi w nich przeszkadza. Chyba wrócę do króciutkich włosów.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz w krótkich włosach :) Świetne powody!
    Moje rosną bardzo szybko więc ścinam je bez obaw :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful girl with cute outfit!! The top is sooooo cute put on you! I love the top!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ciw krótkich włosach i cudowna stylizacja! Ja osobiście lubię mieć dłuższe włosy ponieważ już kiedy obcięłam włosy do ramion lecz nie podobało mi się to, ale liczy się ze spróbowałam :D
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasują Ci krótkie włosy, dodają Ci uroku! <3
    Ja natomiast na odwrót, zaczęłam od niedawna zapuszczać włosy z tego względu, że nigdy nie miałam dłuższych za biust, haha. Zaczęłam o swoje bardziej dbać, pielęgnować je. Ostatnio wiele moich koleżanek obcięło włosy, wręcz jedna po drugiej, ale ja pozostałam przy swoim postanowieniu. Co miesiąc podcinam końcówki, bo zgodzę się z Tobą, że obcinane włosy bardziej się wzmacniają.
    Udanych wakacji! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka długość włosów bardzo Ci pasuje :)
    Dobrze, że nie bałaś się zmian i zaryzykowałaś. Wyszło Ci to na dobre i teraz jesteś bardziej zadowolona, także super :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. To jak mas zteraz obcięte włosy to jest moja ulubiona fryzura ! Bardzo mi się podoba i powiem CI że od dawna o takiej myślę :) Buziaczki :* Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chciałam napisać ostatnio podobny wpis, bo... ściełam ok 15cm moich długaśnych włosów :) Nie żałuję i również uważam, że było warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci ładnie w tej fryzurce, ja za to nie znoszę ścinać włosów. Mimo, że z krótkimi jest znacznie łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawniej również uwielbiałam krótkie włosy, bo tak samo, jak Ty, uważałam je po prostu za wygodniejsze. Teraz trochę zapuszczam, ale myślę, że za niedługo wrócę do baaardzo krótkich, chłopięcych fryzur. :D No i dokładnie! Pochłaniają o wiele mniej czasu, spróbować można! A jak coś nie wyjdzie, to właśnie odrosną. Bardzo ładnie Ci w takich włosach. :) Obserwuję. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit, I like that t-shirt! PS: Do you want to follow each other? Let me know on my blog! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, obcięcie włosów czasami wystarcza żeby wyglądać inaczej, świeżej. Ja planuję ściąć włosy może po wakacjach. A Ty ślicznie wyglądasz w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne wlosy !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz świetnie *-* naprawdę ci pasuje miło mi się czytało i w pełni się z tb zgadzam.:)
    Właśnie niedawno ścięłam tak jak ty włosy do ramion i czuje się świetnie odczuwam właśnie wrażenie "Nowa ja" hahahha moja relacja znajduję się w moim najnowszym poście zapraszam :***
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. What a beautiful girl with cute outfit and so nice.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam bardzo długie włosy i żal mi ich ścinać, chociaż czasem mnie denerwują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy