Girl Power

Witajcie! Jak mijają Wam kolejne dni tych wspaniałych wakacji? Mi wakacje na dzień dzisiejszy mijają bardzo dobrze. Może i nie spędzam ich...

Witajcie! Jak mijają Wam kolejne dni tych wspaniałych wakacji? Mi wakacje na dzień dzisiejszy mijają bardzo dobrze. Może i nie spędzam ich na zwiedzaniu Madrytu, tylko w moim mieście, ale muszę przyznać, że mimo wszystko jestem bardzo zadowolona. Bardzo często wychodzimy na zdjęcia, co jest jak najbardziej na plus, ponieważ wiem, że nic nie zawalę, oraz nie będę się martwić, że nie mam zdjęć.
Dzisiejsza stylizacja jest typowo na wakacje. Zwykła bluzka z bardzo ciekawym, oraz popularnym napisem ''girl power'', do niej zwykłe czarne spodenki oraz czarne wiązane baletki, które swoją drogą w ostatnim czasie stały się moimi ulubieńcami.
Ostatnim czasem zauważyłam, że moja każda stylizacja jest do siebie bardzo podobna. Przez te wakacje mam zamiar coś zmienić w tym moim stylu, ponieważ przestaje mi się to podobać. Praktycznie w każdym poście ze stylizacją jest dosłownie to samo, zaczyna mnie to nudzić i Was za pewne również. Mimo iż jestem fanką czerni i beli, to w jakimś małym stopniu chciałabym wprowadzać jakieś kolory do moich stylizacji. Oczywiście, nie wszystkie, tylko jakieś pojedyncze, jak np. musztardowy.

                     bluzka: she in (klik) // spodenki: zaful // buty: moodo 











You Might Also Like

28 komentarze

  1. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem prostota wystarczy, by stylizacja wyglądała pięknie, ale zmiany też są fajne. Śliczne są te zdjęcia i koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również wakacje mijają świetnie :D Bardzo ładne klasyczne połączenie !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję Ci bardzo ♥

      Usuń
  5. Prosta i bardzo przyjemna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, luźna stylizacja :) Moje serducho skradły buty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, prosta, ale ma swój urok. A okulary nadają całości charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do okularów to najchętniej pozbyłabym się ich, ale cóż, wada nie wybiera :D

      Usuń
  8. Super post ! Takie proste, codzienne stylizacje są najlepsze i najwygodniejsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No niby tak :)
      Dziękuję za pozdrowienia

      Usuń
  9. Świetna prosta i wygodna stylizacja! Zdjęcia MEGA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna bluzka, widziałam ostatnio takich dużo :)
    anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, prosty a zarazem genialny look :)
    koszulka jest cudowna, przyciąga wzrok :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Klasyczne połączenia bieli i czerni dało świetny efekt!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy