Bispol

Nie wiem jak dla Was, jednak dla mnie ważne jest to, aby pomieszczenie, w którym przebywam pachniał cudownymi zapachami świeczek. Raczej n...

Nie wiem jak dla Was, jednak dla mnie ważne jest to, aby pomieszczenie, w którym przebywam pachniał cudownymi zapachami świeczek. Raczej nie jestem jedyną osobą, która uwielbia świeczki. Która uwielbia każdego wieczoru rozpalić świeczkę i zacząć czytać książkę, czy też zacząć tworzyć nowego posta, co w moim przypadku jest bardziej możliwe niż książka.
Dziś, przychodzę do Was z recenzją świeczek firmy Bispol. Firma Bispol, przygotowała dla mnie zestaw świeczek. Trzy opakowania świeczek po 6 stuk, jedną po 18, oraz jedną dużą świeczkę.


• Diamond Chic
Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia jak opisać ten zapach. Tych świeczek byłam najbardziej ciekawa, ponieważ przypominają one zapach jakiś perfum. Jeśli mam być szczera, to perfumu mi to nie przypomina, jedyne co czuje to, że jest przyjemny, posiada delikatny zapach, specyficzny zapach, który nieco przypomina kwiaty.


• Lilac
W tych świeczkach jestem po prostu zakochana. Uwielbiam liliowe świeczki, więc po prostu uwielbiam jej zapach! Jest to bardziej delikatniejsza wersja lilii. Mimo iż jestem przyzwyczajona, to większej intensywności, to nie ma co narzekać. Dla miłośników lilii, będzie idealny.


• Cinnamon
Mimo iż cynamon lubię, to cynamonowe świeczki nie przypdały mi dogustu. Moim zdaniem świeczki nie mogą mieć aż tak, za mocnego zapachu, a te zdecydowanie mają za mocny zapach, który zamiast przyciągać odpycha.


• Green Apple
Jestem miłośniczką jabłek, zwłaszcza zielonych. Jednak z przykrością muszę stwierdzić, że ten zapach nie odzwierciedla zapachu jabłka. Mimo wszystko, zapach jest bardzo przyjemny.


• Vanilla Orange
Jest to ta większa świeczka, której chyba mi najbardziej szkoda, a to dlatego, że według mnie połączenie wanilii oraz pomarańczy, było strzałem w dziesiątkę.




Podsumowując, świeczki firmy Bispol, są świetnym rozwiązaniem. Jeśli jeszcze nie miałaś/miałeś okazji ich wypróbować, to zapraszam Cię na ich stronę po znacznie więcej! bispol.pl <kliknij tutaj>

You Might Also Like

8 komentarze

  1. ja też uwielbiam świeczki. I mam ich dosc sporo jednak ja preferuję woski. Śliczne zdjęcia.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie świeczki to podstawa, a te zapachowe i kolorowe to w ogóle magia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynamonowe sa na pewno rewelacyjne :O
    Jesli byłabyś zainteresowana wzajemną obserwacją to zapraszam do siebie :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Uwielbiam zapachy,ale najczesciej konczy sie na Brieese :) Swieczek mam pelno z Ikei, ale jakos zapominam ich zapalic :P Ladnie za to wygladaja :)
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam świeczki zapachowe :) jeśli chodzi o cynamon to również uwielbiam go jako przyprawę :) świeczki natomiast o jego zapachu zwykle średnio się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy