zaful | trzecie urodziny

6/04/2017

Już niedługo sklep zaful będzie obchodził swoje trzecie urodziny. Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was posta z ich asortymentem. Jednak nie będzie tutaj mieszania bluzek z sukienkami, spodniami i innymi. Po prostu nie będę tworzyła stylizacji z ich ubraniami, ponieważ stwierdziłam, że w tym poście, główną role będą grały stroje kąpielowe. Z racji, że już za dziewiętnaście dni, oficjalnie rozpoczniemy nasze długo wyczekiwane wakacje. Dlatego też, przyda nam się taki post, gdzie będziecie mogli zobaczyć jedne z lepszych strojów kąpielowych. Mam nadzieję, że lista moich ulubionych strojów kąpielowych Wam się spodoba i zachęci Was do wejścia na stronę zaful i zakupienia własnego.




  strój kąpielowy 1 /// strój kąpielowy 2 /// strój kąpielowy 3 /// strój kąpielowy 4 /// strój kąpielowy 5  


Nie wiem jak Wy, jednak ja jestem zakochana w strojach kąpielowych, które posiadają palmy. Za każdym razem jak nie na patrzę stwierdzam, że muszę mieć chociaż jednak i dodaję jakiś do koszyka, jednak po czasie stwierdzam, że nie potrzebuję kolejnego stroju kąpielowego, ponieważ na baseny chodzę bardzo rzadko... Trzeba to zmienić.



strój kąpielowy 1 /// strój kąpielowy 2 /// strój kąpielowy 3 /// strój kąpielowy 4 /// strój kąpielowy 5 


Z reguły kolorom mówię stanowcze nie, jednak jeśli chodzi o kostiumy kąpielowe, to zdecydowanie jestem na tak. Niby jest to tylko basen, ale trzeba jakoś się pokazać od tej najlepszej strony. ☺



strój kąpielowy 1 /// strój kąpielowy 2 /// strój kąpielowy 3 /// strój kąpielowy 4 /// strój kąpielowy 5 

Pomarańcz, również nie jest moim ulubionym kolorem, jednak idealnie prezentuje się na opalonym ciele. 

Oprócz tego zachęcam Was do wejścia na stronę zaful, po więcej inspiracji. Zaful ma naprawdę szeroki wybór jeśli chodzi o stroje kąpielowe, a także jeśli chodzi o inne kategorie ubioru np. bluzki, sukienki. Trzeba przyznać, że zaful jest jednym z lepszych azjatyckich sklepów. Obsługa bardzo miła, wysyłka bardzo szybka. Zaful dba o to aby w ich sklepie było wszystko co jest na czasie, także jeśli podobają Ci się koronki czy też kwiecisty trend, to jest to sklep dla Ciebie. Bardzo często są też różnorakie promocje i można kupić dane rzeczy, za znacznie niższą cenę, np. teraz jest promocja summer sale na kod "summer5". Jednak trzeba pamiętać, że liczba takich produktów jest ograniczona. Jeśli nie jesteście pewni jakiegoś produktu, zawsze możecie zajrzeć na opinie klientów, które nigdy nie kłamią, plus  klienci zawsze dodają zdjęcie danego produktu jak w nim wyglądają. Według mnie taka opcja jest bardzo przydatna, zwłaszcza jeśli kupujemy coś na stronach internetowych tego typu, ponieważ jeśli mam być szczera, to tak na prawdę zamawiamy tam w ciemno. Oprócz tego zaful wyróżnia się innymi rzeczami. Głównie chodzi mi tutaj o to, że możecie liczyć na darmową przesyłkę powyżej 30$, co jest naprawdę wielką oszczędnością, bo jak wiadomo przesyłka z zagranicznej strony internetowej, czasami potrafi być wyższa niż cena za zakupione rzeczy. Strona zaful posiada również stronę "Z ME". Moim zdaniem jest to taki instagram, gdzie możemy dodawać zdjęcia swoich stylizacji, a oprócz dodawania zdjęć można tworzyć stylizację z całym asortymentem sklepu. Oczywiście możecie również oglądać stylizacje innych użytkowniczek.

Mam dla Was małą radę odnoście trafienia w idealny rozmiar. Nie patrzcie na to, że są tam takie rozmiary jak: S, M, L ponieważ za pierwszym razem traficie idealnie, jednak następnym razem może być tak, że Wasz rozmiar okaże się być za mały czy też za duży. Miałam już kiedyś taki przypadek, że koszula, która miała być S, była XL. Jednak jest to moja wina, bo brałam na ''oko''. Dlatego też polecam Wam się mierzyć i wtedy dopasować odpowiedni rozmiar.
Po więcej zapraszam tutaj: fringe bikini (kliknij tutaj)

3 komentarze

  1. Świetne są te stroje, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas szybko leci :D Zaful ma już trzy latka. Piękne stroje
    kąpielowe, ja właśnie zamówiłam jednoczęściowy z motywem kwiatów
    ale trochę inny niż pokazane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stroje. U
    wielbiam motyw palm i kolor różowy, te pomarańczowe też są niczego sobie. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.