yellow

Gdyby ktoś rok temu spytał mnie czy chodziłabym w sukienkach innego koloru niż czarny, moja odpowiedź zdecydowanie brzmiałaby: NIE. Jeśli ...

Gdyby ktoś rok temu spytał mnie czy chodziłabym w sukienkach innego koloru niż czarny, moja odpowiedź zdecydowanie brzmiałaby: NIE. Jeśli jest ktoś ze mną znacznie dłużej, kto czyta mojego bloga, to widzi z pewnością różnicę w moim stylu. Blog idealnie pokazuje jak człowiek potrafi zmienić swój styl, charakter, wygląd, podejście do wielu rzeczy oraz wiele innych w przeciągu roku, a czasem nawet w krótszym czasie. Przez ten czas, który prowadzę tego bloga sama zauważyłam jak się zmieniłam i przyznam szczerze, że za wcześniejsze posty to mi aż wstyd. Nawet nie mogę uwierzyć, że tak wyglądałam oraz, że mogłam pisać tak bezsensowne posty, oczywiście nie można zapomnieć o tych błędach, które popełniałam. Za rok lub może dwa będę zapewne śmiała się z tego posta, ale kto to wie.

Wracając do stylizacji, można zauważyć, że nie należy do codziennych. Bardziej pasuje na specjalne okazję jak np. zakończenie roku szkolnego, które mamy za dosłownie kilka dni. Wybrałam żółtą sukienkę z odsłoniętymi ramionami oraz falbanką, którą znajdziecie na stronie ROMWE(kliknij tutaj). Sukienka jest bardzo klasyczna, co u mnie jest jak najbardziej na plus. Do niej założyłam zwykłe czarne szpilki. Jedynym dodatkiem do tej sukienki, to łagodny choker, który idealnie prezentuje się razem z tą sukienką. Jak wspominałam wyżej, stylizacja jest dość klasyczna. Więc nic szczególnego jej nie rozróżnia oprócz tego, że jest żółta.
Sukienka - romwe(kliknij tutaj) /// choker - zaful(kliknij tutaj) /// buty - CCC

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Sukienka jest cudowna i naprawdę ci pasuje! Jestem zaskoczona tak dobrą jakością zdjęć, więc muszę zapytać o twój sprzęt:)) Dobra robota!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Masz rację, na blogu, nawet w ciągu roku można zauważyć zmiany w człowieku. ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w takim kolorku :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak jak Ty. Jeszcze rok temu nie spojrzałabym na kolor żółty, a teraz szukam właśnie takiej sukienki jak Twoja :)

    Zapraszam http://martynakochanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka. Choć nie przepadam za żółtym to byłam ubrała taką sukienkę.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. troszkę wygląda na sztywną - a ja preferuje zwiewne sukienki - jednak do Ciebie świetnie pasuje :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super zdjęcia! a żółty bardzo Ci pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy