To już jutro!

Jest to ostatni dzień roku szkolnego 2016/2017, a w sumie to był. Zostało nam kilkanaście godzin do końca roku szkolnego. Bardzo cieszę ...

Jest to ostatni dzień roku szkolnego 2016/2017, a w sumie to był. Zostało nam kilkanaście godzin do końca roku szkolnego. Bardzo cieszę się z tego powodu, ponieważ w końcu odpocznę. Nie będę musiała wstawać od poniedziałku do piątku o 06:15, tylko o 10, a nawet i później. Ogólnie to w tym miesiącu zaczęłam wpadać tutaj znacznie częściej niż tylko raz w tygodniu, co bardzo mnie cieszy. Pisanie dwa razy w tygodniu oznacza to, że zmieniają się dni w których będę dodawać posty, czyli poniedziałek i czwartek. Po powrocie do szkoły powrócę do pisania jednego posta na tydzień w środę. Wiem, że pisałam Wam to już wcześniej, jednak warto przypomnieć. Wakacje mamy już jutro, co oznacza, że mam znacznie więcej czasu na rzeczy, które mnie uszczęśliwiają. Czyli na blogowanie oraz fotografię. Pogoda ostatnim czasem zaczęła nas rozpieszczać, co bardzo mnie cieszy, ponieważ brakowało mi na zdjęciach tego słońca. Podczas tych wakacji mam zamiar chodzić bardzo często na zdjęcia, aby mieć później spokój, oraz aby się nie stresować faktem, że nie mam żadnych zdjęć. Oprócz tego, chciałabym aby te wakacje były związane z podróżami, w końcu zawód zobowiązuje, haha. Chcę aby te wakacje były niepowtarzalne, bo w końcu są to moje ostatnie wakacje w których jestem niepełnoletnia.
bluzka - znajdziesz ją na stronie zaful <<kliknij tutaj>> // spodenki - znajdziesz je na stronie zaful <<kliknij tutaj>>

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Życzę udanych wakacji. Mam nadzieję, że uda Ci się jechać we wszystkie zaplanowane miejsca :)
    Świetnie wyglądasz :)
    Czekam na częstsze wpisy na blogu :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam wakacji. Skończywszy już szkołę a co za tym idzie pracuję, więc będę mieć tylko 2 tyg urlop. Pomimo tego mam zamiar spędzić lato jak najlepiej :) życzę Ci udanych wakacji i dobrej zabawy! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie! JA również chce się zagłębić w fotografię i bloga <3

    Zaobserwuj jak się spodoba <3 Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się wakacjuje od miesiąca - jest super! zobaczysz jak świetnie jest mieć szkołę całkiem za sobą :) tak spojrzałam na Twoją buźkę i tak bardzo pojechałabym z Tobą na foteczki! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ach wygladasz nieziemsko! ja takze oczekuje na wakacje :) to nareszcie czas, ktory bede mogla w pewlni wykorzystac na swoje pasje (projektowanie, fotografowanie i oczywiscie bloga!)
    buziaczki!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay happy summer break. Beautiful photos.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą bluzeczkę! Świetnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy