Idealny prezent dla blogerki | mygiftdna

Kto nie lubi dostawać prezentów, lub też nie lubi samemu się nimi obdarowywać? Ja muszę przyznać, że uwielbiam dostawać prezenty. Zwłaszcz...

Kto nie lubi dostawać prezentów, lub też nie lubi samemu się nimi obdarowywać? Ja muszę przyznać, że uwielbiam dostawać prezenty. Zwłaszcza te spersonalizowane, ponieważ dzięki specjalnym dedykacją są one jeszcze bardziej oryginalne oraz, przede wszystkim niepowtarzalne. Z racji, że ja uwielbiam dostawać prezenty postanowiłam, że sama sobie taki sprezentuję, bez żadnej konkretnej okazji. Z pomocą wyboru takiego prezentu przyszła mi firma MYGIFTDNA(kliknij tutaj), która zajmuje się robieniem spersonalizowanych prezentów dla każdego. Nie ma znaczenia czy to dziecko, nastolatek, czy może osoba dorosła, czy chłopak, czy dziewczyna. Każdy znajdzie dla siebie prezent idealny.

Ja wybrałam notes z wygrawerowanym imieniem i nazwiskiem formatu A5(kliknij tutaj). Spośród dwóch dostępnych kolorków wybrałam fioletowy, który jest bardziej kobiecy, oraz wydaje się mniej oficjalny od granatu. Muszę przyznać, że taki notes był moim marzeniem od baaardzo dawna. Dlatego też, gdy przydarzyła się taka, a nie inna okazja postanowiłam, że go zamówię. Z notesu jestem bardzo zadowolona. Ma świetną jakość. Widać, że firma MYGIFTDNA(kliknij tutaj), dokłada wszelkich starań aby każdy ich klient był zadowolony z zamówionej rzeczy w 100%.
A Wy? Zamawialiście coś kiedyś ze strony MYGIFTDNA? Podobają Wam się spersonalizowane prezenty? :)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. To prawda, świetny pomysł na spersonalizowany notes lub nawet planner, ponieważ niestety blogerki muszą wszystko z wyprzedzeniem zapisywać, a dodatkowo gdy wpadnie jakiś pomysł do głowy, zawsze milej jest pisać czymś co jest od a do z twoje. Sama też mam fioła na punkcie takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam sobie taki zeszyt z imieniem i nazwiskiem i zrobiłam z niego bullet journal.
    niedlugo bede recenzje pisala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, zastanawiałam się na co go przeznaczę i przez myśl przeszło mi to aby był moim bujo, jednak na razie muszę skończyć jeden i wtedy mogę zacząć myśleć nad kolejnym :)

      Usuń
  3. Też uważa, że spersonalizowane prezenty mają w sobie to coś.
    Bardzo spodobał mi się Twój notes i te kwiaty- w moich ulubionych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam

      Usuń
  4. Podobają mi się takie prezenty. Są spersonalizowane oraz przydatne.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent z imieniem i nazwiskiem jest wyjątkowy :)
    Śliczny notes
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, to bardzo dobry prezent 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega nam się podobają takie spersonalizowane rzeczy!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na prezent. Śliczne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda mega! Świetny pomysł na prezent.

    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com

    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny prezent! Chętnie sama sonie taki sprawie :) Cudowne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy