Dzień ojca z MYGIFTDNA

Dzień taty zbliża się wielkimi krokami, a Ty wciąż nie masz pojęcia co mu kupić? Teraz to nie problem, ponieważ z pomocą przychodzi nam fi...

Dzień taty zbliża się wielkimi krokami, a Ty wciąż nie masz pojęcia co mu kupić? Teraz to nie problem, ponieważ z pomocą przychodzi nam firma MYGIFDNA, która znajdzie nam odpowiedni prezent na każdą sytuację.
 Jakby była jeszcze osoba, która nie ma pojęcia co to za firma, to już tłumaczę! Mygiftdna, to firma, która tworzy dla swoich klientów spersonalizowane prezenty, dzięki czemu każdy prezent jest jeszcze bardziej wyjątkowy. Jak wspominałam we wcześniejszym poście (link do posta- kliknij tutaj), to ta firma dokłada wszelkich starań, aby każdy klient, nie zależnie czy kobieta, czy mężczyzna był zadowolony ze swoich zakupów w stu procentach.

Wracając do temu posta. Jak wspominałam, dzień taty zbliża się wielkimi krokami, ponieważ ten dzień odbywa się w tym tygodniu, w piątek. Jeśli wciąż nie macie pomysłu co kupić swojemu tacie, to zostańcie tutaj. Ja dla swojego taty wybrałam skórzany portfel z zestawem. Na portfelu jest napis ''najlepszy tata Damian" ,  oprócz tego w tym zestawie znajdziemy również breloczek oraz długopis z imieniem "Damian". Zestaw ten znajdziecie tutaj - kliknij. Portfel wraz z dwoma dodatkami jest zapakowany w prześlicznym pudełeczku, na którym również jest grawer.
Prezent, niby taki prosty, a jaki oryginalny. Jestem z niego bardzo zadowolona i nie mogę doczekać się piątku, gdy wręczę go mojemu tacie. ☺

You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy