White

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z koszula. Koszulą, na którą czekałam dość długo. Odkąd ją zobaczyłam, chciałam są mieć od razu, następne...

Witam, dzisiaj przychodzę do Was z koszula. Koszulą, na którą czekałam dość długo. Odkąd ją zobaczyłam, chciałam są mieć od razu, następnego dnia po złożeniu zamówienia. Ten cudowny motyw kwiatów na niej sprawił, że moje serduszko biło znacznie szybciej. Jednak jeśli mam być szczera, to jestem zawiedziona tą koszulą. Widząc ją na stronie zaful(klik) wyglądała przepięknie i już widziałam ją w kilku stylizacjach. Jednak otwierając paczkę zawiodłam się. Ta koszula nadaje efekt zdjęciom, które dzięki niej są na prawdę cudowne, co można zauważyć na zdjęciach. W rzeczywistości jednak nie wygląda tak pięknie i te rękawy oraz te falbanki na ramionach przyprawiają do płaczu, a niektórych nawet do śmiechu. Wielkim minusem tej koszuli jest to, że bardzo szybko się gniecie, co możecie zauważyć na zdjęciach.
Zastanawiam się nad oddaniem tej koszuli do krawcowej, aby usunęła mi tę falbankę z rękawów oraz usunie lub skróci falbanki z ramion. Jeśli to zrobi, będę zadowolona i będę mogła w niej gdzieś wyjść.

Muszę Wam powiedzieć, że pierwszy raz jestem bardzo zadowolona ze zdjęć robionych samowyzwalaczem. Na prawdę. Z reguły były one znośne dla oka. Jednak w tych jest coś co mnie urzekło i jestem po prostu zakochana.
BLUZKĘ ZNAJDZIESZ NA STRONIE ZAFUL >>>>KLIKNIJ TUTAJ<<< <  

Zapraszam na wejście w stronę, którą podlinkowałam na dole:
MAXI DRESS CASUAL << kliknij tutaj >>

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Wow!
    Nie widać, że zdjęcia były wykonane samowyzwalaczem :) Bardzo ładnie wyszło - a koszu;a jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wiosenna sesja :) Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz tak świeżo i wiosennie. Piękne zdjęcia, to drzewko jest cudowne! Super wyglądasz.
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wychodzisz prześlicznie na zdjęciach , jeszcze ta koszula dodaje tam tyle magii! Ślicznie :)
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy