Mother day with chocolissimo

Już za trzy dni będziemy świętować dzień naszych mam. Święto podczas, którego wszystkie mamy będą przyjmować prezenty oraz słuchały wiersz...

Już za trzy dni będziemy świętować dzień naszych mam. Święto podczas, którego wszystkie mamy będą przyjmować prezenty oraz słuchały wierszyków od swoich dzieci.
Wiele osób uważa, że dzień mamy, taty, chłopaka czy walentynki są dniami bezsensownymi. Jakby nie można dać mamie prezentu w inny dzień lub powiedzieć jej kocham Cię. W jakiejś połowie również tak uważam, jednak z reguły nie wykorzystujemy tego na co dzień i nie mówimy tych słów, mimo iż powinniśmy. Uważam, że mimo wszystko warto mieć taki swój dzień, jak własnie dzień mamy. Dzięki niemu możemy zaplanować coś na prawdę super, innego niż na co dzień.

Z okazji dnia mamy Chocolissimo przygotowała cudowną serię pysznych, ręcznie robionych czekoladek. Te wszystkie słodkości są idealnym prezentem z dla naszym mam, z okazji ich święta. Ja wybrałam czekolady w dwóch kształtach: szpilki oraz kwiatka. Moim zdaniem te dwie czekoladki idealnie się nadają na prezent z tej okazji, ponieważ idealnie opisują to co uwielbiają kobiety.
Moja mama dostała już swój prezent, bo jednak trudno byłoby mi ukrywać przez kilka dni tę czekolady.
Po więcej czekoladowych prezentów wchodźcie na stronę Chocolissimo

You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy