Długie rzęsy w 3 miesiące? | LashVolution

Krótkie, mało gęste oraz nie za mocne rzęsy, to mój odwieczny problem. Nigdy nic nie pomagało, a tusze do rzęs, które rzekomo miały je wy...

Krótkie, mało gęste oraz nie za mocne rzęsy, to mój odwieczny problem. Nigdy nic nie pomagało, a tusze do rzęs, które rzekomo miały je wydłużać, nie wykonywały swojego zadania w stu procentach. Dlatego też dzisiaj postanowiłam napisać o pewnej nowości, która w ostatnim czasie zagościła w moich rękach. Jest to innowacyjna odżywka do rzęs, a dokładniej mówiąc jest to serum pobudzające wzrost naszych rzęs, marki LashVolution(kliknij tutaj)
Jak możecie zauważyć na zdjęciach, kosmetyk dostałam w bardzo estetycznym białym opakowaniu. Po jego otworzeniu, moim oczom ukazało się kolejne opakowanie. W tym następnym pudełeczku znajdowało się serum do rzęs. Oprócz tego karteczka z informacjami jak i miarka, pozwalająca śledzić efekty, stosowania serum. 

Kurację zaczęłam wraz z początkiem maja, czyli pierwszego maja. Codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę nakładam serum przy linii rzęs. Przy regularności, która u mnie nie zawsze jest najlepsze, pomaga mi mój bullet journal. Stworzyłam sobie tracker w którym zaznaczam każdego dnia, że użyłam tej odżywki. Bardzo mi to pomaga, ponieważ wtedy na pewno o tym nie zapomnę. Tutaj macie zdjęcie moich rzęs przed rozpoczęciem kuracji. Do tego zdjęcia będę wracała w dwóch kolejnych postach, porównując po miesiącu stosowania odżywki oraz po zakończeniu. Mam nadzieję, że efekty będą mnie zadowalać. Ale za nim zobaczymy efekty, chciałabym Wam przedstawić kilka informacji o tym produkcie. 
Opakowanie zawiera wszystkie najpotrzebniejsze informacje: skład, dane o serum oraz wytyczne dotyczące sposobu użycia.

Sposób użycia: codziennie, po oczyszczeniu makijażu, przed snem należy delikatnie aplikować tuż przy linii górnych rzęs. Uwaga! Nie zaleca się stosowania serum na dolną linię rzęs.

Jak wyglądają obietnice producenta?
• dłuższe rzęsy o 87%
• rzęsy gęstsze o 80%
• ogólna poprawa kondycji rzęs
• aplikacja trwa tylko kilka sekund
• brak skutków ubocznych wykazane badaniami
• wrażenie bardziej pokręconych oraz ciemniejszych rzęs
• pierwsze efekty możemy zauważyć już po dwóch tygodniach

Użycie odżywki jest możliwe nawet wtedy gdy:
• korzystasz z permanentnego makijażu
• straciłaś rzęsy, przez nieodpowiednie preparaty 
• Twoje rzęsy są przedłużane oraz sztucznie zagęszczone
• masz farbowane henną, a na co dzień korzystasz z makijażu
Pełna kuracja powinna trwać od 8 do 12 tygodni, czyli od dwóch do trzech miesięcy. Po tym czasie należy stosować tę odżywkę 2-3 razy w tygodniach w celu podtrzymania efektów. 

Cena serum wygląda następująco:
• 3 ml to koszt 79 zł
• 2x3 ml to koszt 158 zł
Po długie rzęsy kieruj się na LashVolution(kliknij tutaj)
No i jak wspominałam wyżej, dodaję zdjęcie moich rzęs. Dzięki temu będę potrafiła zobaczyć czy moje rzęsy faktycznie będą dłuższe.






You Might Also Like

9 komentarze

  1. Zaczęłam teraz również testować tą odżywkę, zobaczymy jak zadziała. Świetny post, pozdrawiam.

    Obserwuję i zapraszam do siebie. :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze ją sobie kiedyś koniecznie kupić! Słyszałam już o niej parę razy :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również sporo o niej słyszałam i mam nadzieję, że się nie zawiodę:)

      Usuń
  3. Fajny blog i wszystko co się w nim znajduje!;P
    Rob dalej swoje i nie przejmuj sie opinią innych;>
    Tak trzymaj! flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektu końcowego :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm, mysle ze o wiele tanszym rozwiazaniem bedzie wykorzystanie olejku rycynowego ;) korzystam+ polecam :)

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę się zaopatrzyć właśnie w jakąś odżywkę albo coś ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy