Casual

5/16/2017

Wygoda oraz elegancja. To jest to coś czym staram się kierować w dniach, kiedy nie mam ochoty praktycznie na nic, ale mimo wszystko, jak każda kobieta, chciałabym wyglądać dobrze. Ostatnio przeglądając sklep Romwe, natknęłam się na te spodnie dresowe, które od razu mnie zauroczyły i stwierdziłam, że po prostu muszę je mieć i nie ma innej opcji. Jak wiadomo, jak kobieta się uprze, to już nie ma odwrotu i też takie spodnie sobie zamówiłam.
Do tych spodni założyłam zwykłą białą bluzkę, a na nią welurowy top w kawowym kolorze, oraz czarne superstary ze złotymi stawkami i voila! Stylizacja gotowa.
Co do zdjęć, to jestem z nich bardzo zadowolona. Zdjęcia z rzepakiem w tle od zawsze mnie zachwycały. Rzepak od zawsze był na liście miejsc, w których chciałam zrobić sesję, jednak nigdy nie miałam okazji, ponieważ za każdym razem jak się wybierałam na te zdjęcia, to ich już nie było. Stwierdziłam, że w tym roku muszę mieć na nim zdjęcia, no i proszę. Miejsce, może zostać już odhaczone z listy. Chociaż jedyne co mi się nie podoba to, to że raz było słońce, a raz nie przez co wszystkie zdjęcia nie są jednolite, ale mimo wszystko mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam to aż tak bardzo.
bluzka - pepco // top - zaful << kliknij tutaj >> // spodnie dresowe - romwe << kliknij tutaj >>
Wszystkim osobom, które kliknęły, dziękuję bardzo! ♥
maxi dress casual


2 komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ta stylizacja , bo jest troszeczkę inna i dobrze :3

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zestawienie ;)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.