Bomber Jacket

Wciąż nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Jeszcze chwilę temu był styczeń, a dziś mamy wystawiane proponowane oceny na koniec ...

Wciąż nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Jeszcze chwilę temu był styczeń, a dziś mamy wystawiane proponowane oceny na koniec roku szkolnego. Jeśli mam być szczera to nie jestem zadowolona z moich ocen. Jestem nimi bardzo załamana. Oczywiście nie mogę wszystkich ocen dawać do jednego worka, ponieważ są również te oceny, z których jestem bardzo zadowolona. Głównie chodzi mi o to, że ze szkolnymi obowiązkami nie wywiązałam się tak jak myślałam, że się wywiąże. Oprócz tego muszę przyznać też, że sądziłam, że pierwsza klasa będzie o wiele łatwiejsza. Myliłam się i to bardzo. Musiałam bardzo się starać aby oceny końcowe z biologii, chemii oraz fizyki były bardzo dobre, ponieważ jak wiadomo są one tylko w 1 klasie, oraz są na świadectwie w 4 technikum. Moje staranie nie wyszło tak jak chciałam, tematy, które były w tym roku szkolnym przygniotły mnie do ściany. Na prawdę, fizyka jądrowa, atomowa i inne działy tego przedmiotu, nie są i nie będą moją mocną stroną.
Przechodząc do tematu posta, dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją. Te stylizację udało mi się stworzyć za pomocą sklepu She In. Jest to sklep za pewne bardzo dobrze Wam znany. Dużo blogerek modowych z nim współpracuję i dziś przyszła pora także na mnie. Jak zaproponowali mi współpracę bardzo się ucieszyłam, ponieważ ten sklep zawsze uważałam za nieosiągalny. Wracając do tematu. jest do dość prosta stylizacja. Nie wyróżnia ją nic specjalnego, nadaję się na każdy dzień. W tej stylizacji, główne skrzypce gra kurtka bardzo dobrze Wam znana, czyli  bomber jacket, firmy She In. Do niej wybrałam bluzkę w czarno białe paski, zwykłe jeansy oraz czarne superstary, ze złotymi stawkami.
Jak widać, stylizacja jest na prawdę bardzo prosta, lecz w tej prostocie jest coś co mnie urzekło. Mam nadzieję, że stylizacja, którą dziś przedstawilam, Wam również się podoba. Nie pozostało mi nic innego jak życzyć miłego dnia i zaprosić Was do klikania w linki, które są na samym dole.
Kurtka - She In(klik) // bluzka - trendsgal // spodnie - rosegal // torebka - sammydress // buty - adidas 

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia i super stylizacja. Bardzo mi się podoba :)

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście prosta stylizacja :) Standardowa, teraz wszyscy noszą super stary i bluzki w spodniach oraz bomberki :) Wyglądasz naprawdę ładnie :) Co do ocen na koniec roku to jestem zadowolona. Rzeczywiście, od początku roku bardzo szybko minął czas.
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się bardzo, że oceny Cię zadowalają! :D

      Usuń
  3. bardzo fajna kurteczka ale jej materiał fatalny, te pomięcia nie prezentują się ani troche fajnie :(

    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to jest minus zwłaszcza, że jeśli dam do prasowania kurtka może się zepsuć i tu mamy problem :/

      Usuń
  4. Bardzo przyjemne zdjęcia, miło się ogląda :) Kurtka bardzo ładna, strasznie podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie zdjecia, totalna profeska ;) co post to bardziej zjawiskowa!
    goraco pozdrawiam Cię Kochana <3
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, a stylizacja wspaniała :)
    Jakim aparatem wykonywane są zdjęcia ?

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!
    Ta bomberka ma bardzo ładny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Chociaż dziwne by było gdyby jakieś ubrania źle leżały na takiej figurze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy