outfit | new design

4/06/2017


No i ponownie witam Was na moim odmienionym blogu. Przyznam, że długo wytrzymałam z tamtym szablonem, ale ostatnio stwierdziłam, że znów potrzebuję zmiany. Tym razem w stu procentach postawiłam na minimalizm. W układzie bloga nie znajdziecie nic oprócz stron, obserwatorów, których znajdziecie na samym dole bloga oraz oczywiście posta. Aby zobaczyć opis mojej osoby, mojego bloga wystarczy wejść w stronę "ABOUT ME'' by odnaleźć mój adres e-mail aby się ze mną skontaktować "CONTACT" lub "COOPERATION'' a moje social media znajdziecie na ''SOCIAL MEDIA''. Jestem zakochana w tym minimalizmie, tylko pytanie jest takie ile uda mi się tak wytrzymać? Jak wiadomo nie jestem trwała w wyglądzie mojego bloga i bardzo szybko mi się nudzi oraz praktycznie żaden wygląd mi się nie podoba. Do tego również byłam źle nastawiona właśnie dlatego, że na stronie nie ma nic po za postami. Oczywiście można dodać, ale będzie na samym dole bloga, przez co nie wiadomo czy ktoś znajdzie np. obserwatorów. Mimo wszystko, po czasie przekonałam się do niego. Z efektów jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że Wam również się podobają.

Co do stylizacji to jestem w niej zakochana i jeśli śledzicie mojego bloga dłużej to już widzieliście te stylizację pod koniec wakacji lub na początku roku szkolnego. Biały crop top, a do niego różowe culottes. Oczywiście nie możemy zapomnieć o dodatkach! W tym przypadku to zamszowy choker, który idealnie pasuje do całej tej stylizacji.
 Cieszę się, że już oficjalnie możemy schować kurtki zimowe oraz inne cieplejsze ubrania głęboko do szaf, po to aby zacząć nosić te letnie. Wiosna oraz lato to moje ulubione pory roku. Nie tylko dlatego, że mogę nosić mniej ubrań, ale również dlatego, że zdjęcia wychodzą wtedy najlepiej.

30 komentarzy

  1. Przyznam szczerze, że ja nie przepadam za jednokolumnowymi szablonami, ale najważniejsze, że tobie podoba się efekt. Śliczne masz włosy, zazdroszczę!

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosta stylizacja, a robi wrażenie! Świetnego masz bloga kochana :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja, bardzo lubię taki styl masz świetny gust!
    wygląd bloga uroczy, bardzo lubię minimalizm :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a fantastic outfit. You look cute.
    Enjoy weekend sale on bags and purses wholesale

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna spódnica, od dłuższego czasu na taką właśnie poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie wygląd bloga ;D
    ładne zdjęcia;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wygląd twojego bloga jest świetny :)
    Piękna sesja :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja obserwuję Cię już od dawna :D

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga! Minimalistyczny i czytelny :)
    Świetnie wyglądasz! Zdjęcia są takie klimatyczne <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, którą stworzyłaś :) Nic dodać, nic ująć ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega wygląd bloga! Prześlicznie wyglądasz, a spódniczka jest genialna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój wygląd bloga! Co do zdjęć i stylizacji - cudownie!! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Takie minimalistyczne szablony zawsze są fajne. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się obecny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i zdjęcia :). Ja także wolę minimalizm. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię minimalizm. na plus zarówno stylizacja jak i wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.