Kosmetycznie

4/20/2017

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z postem o nowościach kosmetycznych, które w ostatnim czasie wpadły w moje ręce. Przygotowałam dla Was mieszankę rzeczy z różnych firm, z którymi współpracuję oraz rzeczy, które sobie kupiłam w ostatnim czasie. Znajdziecie tutaj kosmetyki oraz dodatki kosmetyczne jak np. pędzle. Postanowiłam zamówić sobie organizer na pędzle, ponieważ miałam je w tych doniczkach z ikei i jestem z niego bardzo zadowolona. W najbliższym czasie muszę zamówić podobny, ponieważ wszystkie pędzle mi się tam nie mieszczą. Skoro zamówiłam organizer na pędzle, to nowe pędzle również zamówiłam. Po wcześniejszych postach raczej wiecie, że ja mogę mieć dużo pędzli, ale mimo wszystko zamówię kolejne, ponieważ je uwielbiam. Niby są z chińskich stronek, dlatego również może wydawać się, ze będą tandetne oraz, że zaraz się rozwalą. Na szczęście tak nie jest. Są cudownej jakości i śmiało można porównywać je do tych drogeryjnych, które są droższe niż te. Teraz coś dla miłośników paznokci. Wybrałam dwie rzeczy, złotą tasiemkę oraz efekt lustra, z myślą o mojej siostrze, która robi hybrydy. Wzięłam również gąbeczki do makijażu, ponieważ moje nadają się już tylko i wyłącznie do wyrzucenia. Ostatnio strasznie chciałam wypróbować jakieś sztuczne rzęsy. U mnie w mieście nie ma wyboru, można powiedzieć, że nie ma wcale sztucznych rzęs, a jeśli są to nie są one warte swojej ceny. Postanowiłam zamówić na chińskiej stronie z racji, że widziałam je na kilku blogach i opinie na ich temat były dobre.
W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w dwie palety cieni do oczu. Jedna z Wibo, a druga z Make up Revolution. Paleta z Wibo była kupiona spontanicznie, wcześniej nie zamierzałam jej kupować, jednak widząc jej kolory oraz cenę - była na przecenie. To żal było jej nie kupować. Następnie mamy bardzo popularną czekoladkę, którą już zamierzałam kupować od bardzo dawna. Muszę przyznać, że była to trudna decyzja, ponieważ zastanawiałam się właśnie nad nią oraz na inną. Jak widać decyzja padła na czekoladę. Mam nadzieję, że za jakiś czas nie będę żałowała tej decyzji.
// pędzle - gamiss<klik> // organizer na pędzle - gamiss<klik> // akcesoria do hybryd - gamiss<klik> & gamiss<klik> // gąbeczki - sammydress<klik> // sztuczne rzęsy -  rosegal<klik>//

11 komentarzy

  1. Jejku ! Po prostu musiałam zaobserwować Twojego blog inaczej się nie dało.
    Ten post strasznie mi się spodoba, był mega!
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!
    A w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://taktowlasniejamadeline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę dni temu również kupiłam Chocolate Vice, a potem zobaczyłam że mam prawie taką samą z Makeup Revolution New-Trals vs. Neutrals :D Ale niech już będzie xd Patrzyłam na te gąbeczki na Aliexpress, ale i tak kupiłam inne xd Te pędzelki wydają się bardzo fajne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane Kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam tą paletke z wibo i bardzo polecam ! :) Swoją drogą zaobserwowałam, bardzo ciekawy wpis ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://fabrykaurody15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeeeeeeeetne kosmetyki ;)
    Przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czekoladka wygląda "smakowicie". Zachwyciła mnie ta gąbeczka - nigdy takiej nie widziałam. A co do chińskich pędzli to zawsze chciałam takie miec, ale jeszcze nie było mi to dane. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również kupiłam niedawno te rzęsy! są świetne, a dodatkowo baardzo tanie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super kosmetyki :) właśnie zastanawiałam się nad kupnem tej paletki z wibo
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.