100%

4/27/2017

Dwa lata temu postanowiłam, że rozpocznę od nowa swoją przygodę z blogowaniem. Usunęłam wtedy wszystkie stare posty i zaczęłam blogowanie od nowa, z czystą kartą. Obiecałam sobie w tamtym dniu, że będę robiła wszystko na sto procent. Nie chciałam nic zawalić. Jednak z czasem te moje sto procent się zmieniło. Ostatnio przeglądając stare posty zastanawiałam się, czy to na prawdę było moje obiecane sto procent, czy tylko jakieś śmieszne wypociny.  Po obejrzeniu tych wszystkich starych postów miałam głowę pełną myśli. Zastanawiałam się nad tym czy by ich nie usunąć. Była to bardzo trudna decyzja, ponieważ dzięki nim widziałam jak bardzo się zmieniłam. Z drugiej strony po co na blogu mają być posty, z których nie jestem zadowolona. I tak w kółko za każdym razem, gdy o tym pomyślałam. Po tych długich postanowieniach stwierdziłam, że usunę jakąś część tych starych postów. Niektóre posty dałam do wersji roboczej, kiedyś przerobię je aby były lepsze i dodam ponownie na bloga. Z 2015 roku zostawiłam dosłownie kilka postów, może nawet to i lepiej. Tamten rok nie był jakiś super dla blogowania. Dlatego też sądzę, że te usunięcie postów z tamtych czasów jest bardzo dobrą decyzją. Z 2016 roku, również usunęłam kilka postów.
Jak pisałam wyżej, była to bardzo trudna decyzja, jednak z ostatecznej decyzji jestem bardzo zadowolona. W końcu mogę odetchnąć i mieć pewność, że wszystko jest na 100%.

4 komentarze

  1. Każdy uczy się na swoich błędach , nikt nie jest idealny :)
    Bardzo ładne zdjęcia :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia i super spodniczka kochana!! Super ze postanowiłaś wrocic i to z nowa energia i siła. Jak tak mysle to nie wiem czy jestem zadowolona w 100% ze wszystkich postow, ale narazie nie bede nic kombinowac i bede isc do przodu. Buziaki 💖

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.