SCHOOL TIME

Od ferii minęło już troszeczkę czasu, nawet przyzwyczaiłam się już do tego szkolnego czasu jednak jedna rzecz wciąż się nie zmieniła. Ch...

Od ferii minęło już troszeczkę czasu, nawet przyzwyczaiłam się już do tego szkolnego czasu jednak jedna rzecz wciąż się nie zmieniła. Chodzi mi tutaj o wstawanie. Za każdym razem mam z tym problem, trudno jest mi wyjść z tego łóżka. Choć wydaje mi się, że nie tylko ja mam taki problem
Jak bym mogła to spędziłabym tam całe swoje życie. + odkąd wróciłam do szkoły po feriach wszyscy nauczyciele nagle się obudzili i aktualnie mamy sprawdzian za sprawdzianem oraz kartkówki za kartkówkami. Co tydzień mamy jakąś pracę pisemną. Idąc do szkoły ponadgimnazjalnej wiedziałam, że nie będzie lekko, ale żeby nie mieć chociaż jednego tygodnia luzu.
Jedyny fakt, który mnie cieszy to ten, że ten rok w szkole wytrwaliśmy już w 59% i że do wakacji zostało 112 dni.

 Nauczyciele i każdy wokół ma rację. Szkolny czas bardzo szybko mija i do teraz nie potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie czy to dobrze czy nie. Są plusy i minusy. Plusy są takie, że nie będę musiała się uczyć tych wszystkich chemicznych reakcji, nie będę musiała robić 10 zadań z lekcji na lekcję matematyki oraz wielu innych. Minusy takie, że będę musiała zacząć chodzić do pracy, a tam raczej nikt nie będzie dla mnie tak miły, chociaż czy to minus to nie wiem. Zależy od tego jaką ma się pracę: czy jest to lubiana praca czy raczej znienawidzona.



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Piękna stylizacja! U mnie również po feriach mamy masowo sprawdziany.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe zdjęcia :) świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look and style

    I follow you
    thank you for your follow the Chic Poradnik blog: https://chicporadnik.blogspot.com

    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  4. matko, ja też się niedawno zorientowałam jak niewiele czasu zostało do końca i ogromnie mnie to przeraziło /: z jednej strony plus, bo wreszcie skończę szkołę i będę mogła pojechać i zacząć się rozwijać, ale z drugiej strony nie wyobrażam sobie życia bez szkoły! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy