MOJA PIELĘGNACJA TWARZY Z FITOMED!

  Trzeba przyznać, że ostatnio słabo z moją organizacją. Oczywiście tylko i wyłącznie mogę zwalić to na szkołę, ponieważ każdego dnia mam...

 
Trzeba przyznać, że ostatnio słabo z moją organizacją. Oczywiście tylko i wyłącznie mogę zwalić to na szkołę, ponieważ każdego dnia mamy jakąś pracę klasową. No ale cóż, uroki technikum. Muszę również przyznać to, że szkoła odbiera mi chęci do moich pasji. Jedyne co najchętniej zrobiłabym po szkole to zjadła obiad, obejrzała spać i prosto do łóżka. Jedynym plusem jest to, że mamy już weekend i mam spokój na kilka dni.


Dzisiaj przychodzę do Was z kosmetycznym postem, a dokładniej z postem o pielęgnacji mojej twarzy. Jakiś czas temu dostałam propozycję współpracy od firmy Fitomed. Fitomed, jest sklepem, który produkuje naturalne kosmetyki do twarzy, włosów itd. Przetestowałam ich dwa produkty. Jeden z nich to serum dla skóry mieszanej i krem pod oczy.
Pierwszy produkt, który Wam przedstawię to serum lukrecja gładka do cery mieszanej(klik).Jest to lekki kosmetyk, z ziołowym kompleksem w liposomach oraz substancjami czynnymi o działaniu nawilżająco-wygładzającym.
Serum te używam już od dobrego miesiąca i muszę przyznać, że opis, który jest na etykiecie, a także na stronie internetowej sprawdza się. Efekt wygładzonej twarzy można zauważyć już po pierwszym użytkowaniu. Oprócz tego idealnie nadaje się jako baza pod makijaż dzięki czemu makijaż wygląda znacznie ładniej.
Moja ocena tego serum to 10/10

Następny produkt, który przetestowałam to odżywczy krem pod oczy aksamitka wyniosła. Tutaj również mogę przyznać z rękę na sercu, że spełnia to co zapewnia producent. Kosmetyk ten jest pod oczy. Ma odżywiać, nawilżać okolice oczu, a także wygładzać drobne zmarszczki jak i redukuje oznaki zmęczenia pod oczami. Wszystko (oprócz tego, że wygładza drobne zmarszczki) to prawda. Zauważyłam nawet poprawę w moich sińcach pod oczami, które dzięki temu kremowi nie są aż tak widoczne po nałożeniu makijażu.
Moja ocena to 10/10

Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego, że miałam okazję przetestować te dwa kosmetyki, ponieważ poznałam moich nowych kosmetycznych ulubieńców! Jeśli lubicie używać naturalnych kosmetyków to z wielką chęcią polecam Wam ich stronę FITOMED.PL


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Super, że kosmetyki są naturalne!

    Pozdrawiam,
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o produktach tej firmy,ale nigdy ich nie używałam
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia!! <3 Też mam te sera

    Będzie mi bardzo milutko, jeżeli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm, po raz pierwszy słyszę o tej firmie, ale jak widać kosmetyki sprawdzają się w 100% ;)
    już lecę na ich stronę!

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne oba produkty !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy