I need summer

Raczej nie jestem jedyną osobą, która w tej chwili potrzebuje lata oraz wakacji. Mimo iż teraz tygodnie bardzo szybko mijają to strasznie ...

Raczej nie jestem jedyną osobą, która w tej chwili potrzebuje lata oraz wakacji. Mimo iż teraz tygodnie bardzo szybko mijają to strasznie mnie męczą. Jest tyle nauki, że zaczynam zawalać bloga. Niby tylko tydzień temu nie dodałam posta, ale przecież od czegoś się zaczyna, prawda? Muszę się wziąć w garść, ponieważ to co się ze mną dzieje w ostatnim czasie to jedna wielka masakra.

Opowiem Wam jak życie zepsuło moje plany. Mogłam dwa dni temu nie pisać, że zawalanie bloga od czegoś się zaczyna...  Dlaczego tak twierdzę? Cóż wczoraj miałam mały wypadek. Mój pies ugryzł mnie w nos. Na szczęście nie było to poważne ugryzienie i nie musiałam jechać na pogotowie. Na nosie mam ranę, która wygląda okropnie. Nie mam pojęcia ile czasu zajmie to gojenie. Wiem tylko tyle, że równa się to z tym, że jeśli nie zdąży się zagoić to za dwa tygodnie posta również nie będzie. Jedyne co mnie cieszy w tej chwili to, to że w poniedziałek nie wybrałam się do szkoły przez co udało mi się zrobić zdjęcia do dwóch postów.

Oprócz tych wydarzeń stało się coś co dziwi mnie najbardziej. Otóż polubiłam chodzić do szkoły. Rozpoczynając szkołę w technikum nie sądziłam, że będę tam chodziła z przyjemnością. Dziwi mnie to, ale z drugiej strony cieszy, ponieważ w końcu w szkole czuję się jakby to był mój drugi dom. 
kurtka - zaful(klik) // bluzka - no name // spodnie - rosegal(klik)





You Might Also Like

6 komentarze

  1. Piękne zdjęcia!! Cudnie wyglądasz, świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy nie powinno tam być ''na nieszczęście pogotowiem..'' ?
    Bardzo mi przykro z twojego wypadku, nie wyobrażam sobie, że mój pies mnie ugryzł. Masz agresywną rasę?
    Bardzo ładnie wyglądasz, twoje włosy wyglądają na bardzo zdrowe!
    Powrotu do zdrowia!

    Życzę miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Jest to spaniel czyli nie jest to agresywna rasa, jednak bardzo energiczna. W dodatku jest jeszcze młody oraz ząbki ma ostre no i oczywiście jest bardzo strachliwy, co spowodowało ten atak :)

      Usuń
  3. Super kurteczka :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy