NAJLEPSZE MOMENTY Z PROJEKTOGRAM

2/18/2017

Ostatnio stwierdziłam, że mój pokój nie jest wystarczająco duży i postanowiłam przenieść się do innego, większego. Teraz pozostała mi jedynie dekoracja tego pokoju, co muszę przyznać nie jest łatwe. Muszę dobrać wszystko tak aby idealnie pasowało do każdego innego szczegółu.


Nie wiem czy wiecie, ale uwielbiam poduszki na łóżku, najlepiej jak jest ich bardzo dużo. Nie wiem czy również tak uważacie, ale wydaje mi się, że poduszki są najlepszą formą dekoracji zwłaszcza, gdy mają w sobie wspomnienia, które najbardziej uwielbiamy sobie przypominać.
Z małą pomocą dekoracji przybyła firma projektogram(KLIK), która zaproponowała mi współpracę. Można by rzec, że spadli mi z nieba, ponieważ ostatnim czasem zastanawiałam się nad kupnem takich poduszek. Dzięki nim stworzyłam dwie najpiękniejsze poduszki, które każdego ranka będą przypominały mi to co jest dla mnie najważniejsze. Wchodząc do nich na stronę możecie zauważyć, że poduszki to jedne z wielu produktów, które możecie wybrać. Tworząc u nich poduszkę, można wybrać ilość zdjęć, układ, a nawet ich kolor!
Pierwsze co zauważyłam po dostaniu paczki to jej zapakowanie, uwielbiam jak firma robi wszystko na 100%, aby klient był zadowolony. Oprócz dobrego zapakowania paczki, moją uwagę przykuła jakość tych poduszek, która jest bardzo dobra. Poduszka jest wykonana niesamowicie dobrze, plus jest strasznie wygodna. Cieszę się, że mogę się budzić u boku tych poduszek i przypominać sobie chwile, które zostały uchwycone dzięki tym poduszkom.
PROJEKTOGRAM.PL (KLIK)

8 komentarzy

  1. Genialne sa te poduszki! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne! :O
    zapraszam do mnie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Zapraszam do mnie:
    http://anggiex3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie poduszki to jest super sprawa:) Nawet na prezent są idealne!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym kiedyś zaprojektować sobie tam poduszki, albo wywołać zdjęcia. Świetna stronka

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.