BABY, IT'S COLD OUTSIDE

Pierwszy semestr dobiega końca. Aktualnie mija mi pierwszy tydzień po feriach. Nie powiem nie, te dwa tygodnie wolnego strasznie mi się pr...

Pierwszy semestr dobiega końca. Aktualnie mija mi pierwszy tydzień po feriach. Nie powiem nie, te dwa tygodnie wolnego strasznie mi się przydały, Wam za pewne również. Jednak muszę przyznać, że przydałby się jeszcze chociaż tydzień wolnego. Co do ferii to miałam kilka planów i cieszę się, że mogłam je zrealizować.



Muszę przyznać, że w tym roku da się rozpoznać tę prawdziwą zimę. Straszne mrozy nie dają o sobie zapomnieć i mimo iż nie jest już tak źle to mi na samą myśl jest zimno. Dzisiejsza stylizacja może wydawać się bardziej na wiosnę niż zimę jednak pozory lubią mylić. Stylizacja jest dość ciepła i da się wytrzymać, ale jak nie chcemy być chorzy to mimo wszystko warto założyć na to zimową kurtkę.

Jednym z moich postanowień noworocznych było wzięcie się za zdjęcia na bloga. Chcę regularnie chodzić na zdjęcia po to aby nie mieć problemów z tym, że nie mam zdjęć do posta, a bardzo często się to zdarza. Jak na razie nie ma z tym problemów, ponieważ z reguły idąc na zdjęcia staram się je już robić do dwóch postów, dlatego teraz widzicie zdjęcia jeszcze w dłuższych włosach. :)
 Chcę dużo częściej spędzać czasu na moich pasjach. Mam nadzieję, że mój czas, a właściwie to jego brak nie będzie moją przeszkodą.

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Świetna kurtka! Boskie zdjęcia, wyglądasz genialnie kochana! Pozdrawiam :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima zimą, ja już chcę wiosnę i słońce :D Mam podobną kurteczkę, ładne zdjęcia :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jeszcze tydzień ferii, ale czuję, że również przydałby się jeszcze jeden :D Świetnie wyglądasz, podoba mi się kurtka :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest prześwietna :D Cudnie wyglądasz kochana <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka mega ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda , że ci się ferie kończą ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już się przyzwyczaiłam do tego szkolnego rytmu i nie jest aż tak źle :)

      Usuń
  8. Super stylizacja ;)) Bardzo Ci pasują te okulary ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)


    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też właśnie kończą się ferie, dramat!
    ślicznie wyglądasz, cudownie wyszły te zdjęcia :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczna, tak samo jak zdjęcia-świetne! Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie ferie powinny trwać przynajmniej jeszcze tydzień dłużej! :D
    Kurtka cudowna, chociaż bardziej moją uwagę przykuła bluzka z paseczkami (?) genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę katanki! stale poszukuję, niby taki prosty zakup, zwykła kurteczka, która teoretycznie powinna być dostępna nawet w second handzie, a prawda jest taka, że zawsze coś nie leży - a tu rękaw za szeroki, a to za krótki, albo w ogóle jest cała kurteczka za krótka, a tu jeans w złym kolorze...
    skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi zostało jeszcze parę dni ferii ^^
    Niestety to co dobre, szybko sie kończy...

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy