3 WYZWANIA NA ROK 2017

2/10/2017

Nowy rok dopiero się rozpoczął, a to równa się z nowymi postanowieniami, których mamy trzymać się przez cały rok lub po prostu spełnić coś w danym roku. W tym roku postanowiłam, że oprócz postanowień będę miała również trzy wyzwania, których będę trzymała się przez cały rok. Uważam, że to dobry pomysł, a jeszcze lepszym podzielić się tym z Wami, ponieważ jeśli powiedziałabym to samej sobie, to zapewne za kilka dni bym o tym zapomniała, a pisząc to tutaj czuję wewnętrzną potrzebę, że muszę się ich trzymać, bo czuję, że mogę kogoś tym zawieść.

Organizacja 
W tym roku postanowiłam zorganizować się jeszcze bardziej, bo tego mi najbardziej brakuje. Muszę wyrobić sobie nawyk uczenia się zaraz po szkole lub godzinę po oraz wcześniejszego wykonywania zaplanowanych rzeczy, aby później mieć czas dla siebie wieczorem. U mnie z tym jest trudno, ponieważ ciężko mi się za coś zabrać dlatego też zawsze wszystko zostawało na ostatnią chwilę i moje oceny z niektórych przedmiotów przez to strasznie ucierpiały. Dzięki mojej organizacji pomoże mi mój bullet journal. Tak! W końcu znalazłam idealny zeszyt, który będzie mi towarzyszył przez cały ten rok. Muszę przyznać, że jeszcze go nie dokończyłam, ale styczeń mam już rozpisany i muszę Wam przyznać, że teraz jest znacznie lepiej z moją organizacją.

Rozwijać swoją pasję
Fotografia jest moją najważniejszą pasją, oczywiście nie licząc bloga. Jednak ostatnim czasem strasznie to zaniedbałam, ponieważ jedynie do czego go używam to do zdjęć na bloga, oraz do robienia zdjęć Eddiem'u. W tym roku chciałabym rozwinąć tę pasję jeszcze bardziej, ponieważ muszę przyznać, że nie robiąc zdjęć czuję się wybrakowana, jakbym straciła jakąś część siebie. Mogę Wam zdradzić, że na wakacje mam już małe plany dotyczące fotografii, także nie mogę się doczekać, gdy będę mogła je w końcu zrealizować, a w między czasie w każdej wolnej chwili będę brała aparat i fotografowała cokolwiek, a później może będę fotografowała ludzi, zobaczymy.

Blog
W 2016 roku, bardzo starałam się o bloga i chyba mi to wyszło. Mimo wszystko w tym roku, chciałabym mu poświęcić jeszcze więcej uwagi, aby był jeszcze bardziej dopracowany oraz bardziej profesjonalny. Bardzo mi na tym zależy, bo nie chciałabym Was zostawiać tutaj z byle czym. Jak wiecie lub nie na blogosferze jestem dość długo, ponieważ od 2010 roku. Tego bloga też mam dość długo, jednak taką prawdziwą datę prawdziwego blogowania uważam 6.01.2015. Tak na prawdę mało kto o tym wie, ale możliwe, że wie o tym już znaczna większa część osób, która czytała mojego pierwszego posta w tym roku.




22 komentarze

  1. przeuroczy ten stanik! a bullet journal - nie jest czasem z biedronki? koleżanka ma i baardzo chwali :) ja mam najprostszy z moleskine i widzę znaczną różnicę w moim zorganizowaniu po tym, jak regularnie z niego korzystam! pora teraz tylko faktycznie zacząć uczyć się zaraz po szkole..

    www.skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne postanowienia, powodzenia w rozwijaniu bloga:)
    Nie rozumiem zamysłu dawania do zdjęć stanika :)
    Diamentowe myśli - klik - zapraszam nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Założyłyśmy bloga prawie w tym samym czasie, ja chyba akurat 4.01 :D
    I mam bardzo podobne postanowienia, powodzenia z nimi :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, jak fajnie! :D
      Dziękuję bardzo, ja również życzę Ci powodzenia z nimi ;*

      Usuń
  4. Sama od tego roku zaczęłam tworzyć bullet journal i widzę ogromną różnicę. Wcześniej używałam kalendarzy, ale jednak tworzenie własnej przestrzeni na dany miesiąc, dzień pozwoliło mi na lepszy zapis celów itd. :)
    Powodzenia w realizacji wyzwań!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bullet Journal jest na prawdę niesamowity, ja również widzę spore polepszenie w mojej organizacji :)
      Dziękuję bardzo.

      Usuń
  5. Powodzenia we wszystkich postanowieniach i wzywaniach :) Trzymam mocno kciuki, sama też wiele nałożyłam na siebie obowiazków w tym roku :) Jak na razie moja mocna wiara mnie nie opuszcza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia ;) ja nie mam jak na razie żądnych postanowień na rok 2017 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia :) Ja swoje postanowienia spełniam, myślę że tobie też się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Organizacja była moim celem na zeszły rok i o dziwo mi sie udało ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji postanowień. Ja też mam zamiar rozwijać swoje zainteresowania i bloga, oraz dbać o organizację. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny jest ;) powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten notesik ale tylko na ofercie, a jest cudowny:(
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest cudowny, ale szkoda, że ma tak mało stron

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.