PINK IS THE NEW BLACK

Jak widać po większości zdjęciach znajdujących się na moim blogu, nie jestem fanką kolorów, zdecydowanie bardziej przepadam za minimalistyc...

Jak widać po większości zdjęciach znajdujących się na moim blogu, nie jestem fanką kolorów, zdecydowanie bardziej przepadam za minimalistycznymi kolorami, czyli za czarnym, szarym oraz białym.


Tylko te kolory górują u mnie w szafie. Jednak ostatnio coś się zmieniło. Z czasem zaczęło mi przybywać więcej różowych rzeczy. Na początku różowe culottes, następnie różowa bluzka, a dziś różowa bluza. Niby tylko trzy rzeczy, ale uwierzcie, że dla mnie to dużo. Od drugiej gimnazjum ubieram się tylko i wyłącznie w czerni, bieli oraz szarości, dlatego też dla niektórych jest to ogromne zdziwienie, że właśnie ja chodzę w kolorze, który nie przypomina czerni.
Nazwa posta jest inspirowana serialem ,,Orange is the new black'' jeśli ktoś zastanawia się nad jego obejrzeniem, to z całego serduszka polecam!

 outfit: bluza - zaful // spodnie - no name // buty - no name //

You Might Also Like

62 komentarze

  1. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze! Powinnaś częściej nosić kolorowe ubrania :)
    Śliczne paznokcie!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś prześliczna x
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Swietna bluza ! Pasuje ci ten kolor ;)
    Zapraszam do siebie- reginaboguckaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również pokochałam róże ostatnio :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawa stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia bardzo mi się podoba twoja bluza w kolorze pudrowego różu no po prostu jest boska haha *-* Bardzo miło mi się czytało :)
    W wolnej chwili zapraszam do nas na bloga komentarze bardzo mile widziane pozdrawiam:*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta bluza! Ja też raczej chodzę w ciemniejszych kolorach, nie lubię pstrokatych rzeczy, ale takie pastele urzekają moje serce :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. do twarzy Ci w różu!:)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja równiez uwielbiam stylizacje minimalistyczne, pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie również większość kolorów w szafie to szary,czarny i biały.
    Bluza jest świetna,bardzo mi się podoba!
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pudro woróżowe ubrania. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze!

    Cllaudizzle

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia świetne!
    A tak z innej beczki, okulary skupiły moją uwagę! Wyglądasz w nich obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz! Super bluzka i przepiękne masz paznokcie1 Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej musiałaś bardzo zmarznąć.
    Bardzo podobają mi się twoje paznokcie ;D i oczywiście wszystkie zdjęcia
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było aż tak zimno :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  15. Nie oglądałam tego serialu. Pięknie wyszłaś na zdjęciach, paznokcie masz cudowne! Obserwuję :)

    Gorąco pozdrawiam ! Zapraszam - blog

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz ,bardzo podoba mi się twoja bluza i paznokcie :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz! To zdecydowanie Twoje kolory! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyglądasz! Masz przecudne paznokcie, chciałabym takie mieć <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Widziałam ostatnio czapkę z napisem Pink is the New black.
    Super zdjęcia!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna bluza ! Ma śliczny kolor ! Też lubię takie minimalistyczne kolory, ale czasem trzeba jakoś ,, ożywić " swoje stylizacje :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No masz rację, czasami trzeba i warto!:)

      Usuń
  22. pasuje ci ten kolorek tak rozwesela twarz <33
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta bluza jest bardzo ładna, uwielbiam takie delikatne kolory! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna bluza :) uwielbiam ten sklep
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      No trzeba przyznać, rzeczy mają rewelacyjne :D

      Usuń
  25. Świetna bluza i idealnie pasuje :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy