CHANGES

No i w końcu zmiana adresu na którą tak długo czekałam, udała się! Wszystko zawdzięczam Angelice, która zmieniła mi adres bloga tak, aby w...

No i w końcu zmiana adresu na którą tak długo czekałam, udała się! Wszystko zawdzięczam Angelice, która zmieniła mi adres bloga tak, aby wchodząc na stary adres przekierowywał Was na nowy.



Dlaczego nowy adres? Cóż zakładając bloga, byłam małym dzieckiem i nie sądziłam, że blogowanie przerodzi się w prawdziwą pasję. Dorastając zmienia się dosłownie wszystko, nawet mój blog. Więc stwierdziłam, że zmiana nazwy będzie dobrym pomysłem. Na początku zastanawiałam się nad wykupieniem własnej domeny, jednak stwierdziłam, że z tym jeszcze poczekam rok lub dwa, zwłaszcza, że końcówka blogspot, nie przeszkadza mi aż tak bardzo.
Oprócz zmiany adresu zmieniłam wygląd bloga. Wszystko zaczyna być takie nudne z dnia na dzień. Jeszcze chwilę temu kochałam mój wygląd bloga, ale z dnia na dzień stał się dla mnie taki byle jaki. Potrzebowałam kolejnych zmian, które nadeszły. Tak, znów zmieniłam wygląd i teraz jestem na prawdę zadowolona. Mam nadzieję, że ten wygląd zostanie ze mną na znacznie dłużej.
Co do tego wyglądu, to muszę przyznać, że w tym miesiącu oszalałam na jego punkcie i zmieniałam go kilkanaście razy, tak na prawdę, to nawet ja nie potrafię wyliczyć ile dokładnie razy go zmieniałam, było tego za dużo.

Nie tylko blog przeszedł zmianę, ale również i ja. Po siedmiu miesiącach obcięcia włosów postanowiłam zrobić to ponownie. Nie żałuję tej decyzji, ponieważ o wiele lepiej czuję się w krótszych i tamte mimo iż nie były jakieś super długie, to czułam już obciążenie. Zastanawiam się nad jeszcze podcięciem 3-4 cm, no ale nie wiem, zobaczymy.
Oprócz ścięcia włosów, zdecydowałam się również na odnowienie koloryzacji. Uwielbiam siebie w takich ciemnych włosach...

outfit // kurtka - moodo // bluzka -? // spodnie - zaful // buty - ? //

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Super ze ktos Ci pomogl, na oewno bylo trudno przekierować to tak aby dzialalo. Ja sie kompletnie na tym nie znam. Z wyglądem bloga mam to samo ze szukam tego idealnego ale ten co mam mi sie podoba chociaz nadal bede go udoskonalać. We mnie takze sie duzo zmieniło wewnętrznie i zewnętrznie i jsstem mega zadowolona. Dzieki bogu badałam swojemu blogowi nazwe ktora zostawie juz do samego konca poniewaz mimo tego ze jest banalna i prosta jest dla mnie idealna. Jestem ciekawa jakie beda Teoje dalsze posty. Buziaki i powodzenia ❤

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie jestem jedyna z takimi problemami, dziękuję ♥♥

      Usuń
  2. Bardzo gratuluje nowych zmian :) Bardzo ładne zdjęcia,jesteś fotogeniczna dziewczyną:)
    Pozdrawiam ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to teraz wygląda <3

    A włosy są cudowne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz!
    ZAPRASZAM NA NOWY POST: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie klasyczne stylizacje zawsze do wszystkiego pasuje <3
    Zdjęcia naprawdę wyszły ładnie :) Zapraszam kochana serdecznie do mnie w wolnej chwili na nowy post pozdrawiam :** http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja!
    Mi podobają się adresy złożone z imienia i nazwiska (sama taki mam tylko zamiast Aleksandra jest skrócona wersja lex)
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że podjełas taka decyzje :) a;le naprawde poleacm zmianę domeny, blog jest traktowany wtedy bardziej profesjonalny!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem zmiany są potrzebne;) W krótkich włosach wyglądasz świetnie!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurtka! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, abyś to Ty czuła się ze sobą dobrze :) A włosy i ich kolor bardzo Ci pasują. Wygląd bloga jest cudowny! :3

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam naturalnie ciemniejsze włosy, ale wolałabym mieć jaśniejsze. Tobie jest ślicznie w tym kolorze! (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kiedyś blond jednak na szczęście zdałam sobie sprawę, że mi nie pasuje :)

      Usuń
  12. Ja też potrafię zmienić wygląd bloga milion razy, bo zawsze mi coś nie pasuje :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również ciągle zmieniam wygląd bloga. Miałam już jeden i założyłam nowy. Jednak, że na tamtym starym miałam tylko 47 obserwatorów założyłam nowy ;)
    Obserwuję
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się twój wygląd bloga :). Ładnie ci w takich ciemnych włosach. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. no i super, wedlug mnie kazda zmiana podjeta z naszej inicjatywy wychodzi nam na dobre :)
    pieknie ci w tych wloskach i mysle ze te 3-4 cm mozesz jeszcze podciac ;)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia!
    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia ;) bardzo ładny wygląd bloga ;) niestety nie widziałam jaki był przed zmianą ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Luźna, swobodna, klasyczna stylizacja na co dzień czyli coś co bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też ostatnio wygląd bloga zmieniam zbyt często i nie mogę się zdecydować. Jakoś zawsze coś mi nie pasuje. Nowy wygląd bloga jest śliczny.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :\ to z jednej strony plus, a z drugiej strony minus :D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  20. Świetne spodnie, szkoda, że nie załapały się całe :D zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjęcia i stylizacja. Uwielbiam taki styl ;)

    juulles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia, super kurtka ! Zamierzam na wiosnę zakupić podobną ;)

    http://przymierzakwm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zmiany są dobre ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka sztossik *-* Pozdrawiam
    http://nyksx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy