2017 PLEASE BE GOOD

Mamy już 2017 rok. Nie mogę w to uwierzyć, że ten czas tak szybko minął. Pamiętam jakby to było dwa tygodnie temu. Pisałam wtedy posta, kt...

Mamy już 2017 rok. Nie mogę w to uwierzyć, że ten czas tak szybko minął. Pamiętam jakby to było dwa tygodnie temu. Pisałam wtedy posta, który podsumował cały rok 2015. A to było dwanaście miesięcy i kilka dni temu. Za 214 dni będą moje 17 urodziny, a za 578 18. Jeszcze chwilę temu do moich osiemnastych urodzin było ponad 700 dni, a dziś...



Muszę przyznać, że ten rok będzie miał pełno zmian. Względem mnie, moich pasji, poglądów oraz całego mojego bloga. Mam plany aby tutaj coś pozmieniać, ale o tym w innym, specjalnym poście, który szykowałam już dla Was od grudnia. Skoro jestem jeszcze w temacie bloga to chciałabym Was poinformować, że wraz z nowym rokiem postanowiłam, że posty nie będą się pojawiały 2 razy w tygodniu, a raz w tygodniu. Uważam, że będzie to dobre wyjście, ponieważ szkoła ponadgimnazjalna daje w kości i trzeba przyznać, że czasami muszę aż stawać na rękach aby wszystko ogarnąć. Oczywiście jeśli będę miała wystarczająco czasu pojawią się dwa posty w tygodniu, na pewno będzie tak w wakacje i podczas tygodnia, gdy maturzyści będą pisali matury. Uwierzcie wyjdzie to na dobre, ponieważ będę miała bardziej dopracowane posty, oraz nie będę musiała się stresować, że coś źle zrobiłam. Przez tą zmianę, posty będą pojawiały się w czwartki każdego tygodnia.
Teraz chciałabym Wam życzyć: wiary w siebie, abyście zawsze zmierzali do celu oraz spełniali wszystkie swoje marzenia, nie zważając na opinię innych i abyście doceniali swoje życie takie jakim zostaliście obdarzeni, bo jak wiadomo zawsze mogło być gorzej. Cierpliwości, miłości, ale oczywiście tej prawdziwej, no i aby rok 2017 był jednym z lepszych jakie dotychczas przeżyliście.
No i na dziś to tyle. Życzę Wam miłego dnia.
outfit: kurtka - sammydress <kliknij tutaj> // bluza - sammydress <kliknij tutaj>  // spodnie - no name // buty - no name //


You Might Also Like

27 komentarze

  1. To prawda czas bardzo szybko mija! Ja również wraz z nowym rokiem postanowiłam wnieść wiele zmian na moim blogu.
    Świetny post! Zdjęcia przepiękne.
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chodzę do szkoły ponadgimnazjalnej i wiem, że jest ciężko połączyć twórczość w internecie i naukę :/ Myślę, że wstawianie posta raz w tygodniu jest świetnym rozwiązaniem ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    NOWY FILM
    AARLENAA.BLOGSPOT.COM - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy outfit

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. czas mija zdecydowanie zbyt szybko..
    świetne zdjęcia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna kurtka, mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy :)
    obserwuję ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiany są potrzebne :) Lepiej dodawać post raz na tydzień niż się męczyć i nie mieć na nic czasu. Wszystkiego dobrego w tym roku <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Również liczę na to, że ten rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego!

    Pozdrowionka,
    kiedyś blackeley, teraz Obserwatorium Gwiazd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym się nie wyrobił ze wszystkim, gdybym dwa razy w tygodniu wstawiał posty, życzę dużo motywacji w nowym roku!
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To nawet i lepiej, że będzie post w tygodniu. Nie liczy się ilość, a jakość :) U mnie ten rok także będzie pełen zmian, hahah
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy