2016

To był dobry rok. Można nawet powiedzieć, że był dość przełomowym. Rok 2016, będę wspominać bardzo dobrze, to właśnie w nim wydarzyły się ...

To był dobry rok. Można nawet powiedzieć, że był dość przełomowym. Rok 2016, będę wspominać bardzo dobrze, to właśnie w nim wydarzyły się chwile dzięki, którymi jestem znacznie lepszym człowiekiem. W tym roku również zakończyłam niektóre przyjaźnie, przez co prawdę mówiąc jest znacznie lepiej, teraz widzę, że te przyjaźnie nie miały przyszłości oraz, że tylko mnie ograniczały. No ale przejdźmy już do podsumowania.



Rok 2016 zaczęłam z dość długą listą postanowień noworocznych. Muszę przyznać, nie spełniłam wszystkich, ale mimo wszystko jestem z siebie zadowolona, ponieważ spełniłam większą część. Jednak rok 2016 nie zmienił we mnie jednej rzeczy - gubienie. Tak, zgubiłam kartkę z moimi postanowieniami... No ale nie ma źle, ponieważ spełniłam te na których mi najbardziej zależało.

Blog. Ten rok dla bloga był najlepszy. W tym roku nie miałam żadnego ''załamania'' blogowego. Zawsze znalazł się pomysł na jakiegoś posta. Co najważniejsze w tym roku blog uzyskał 200 nowych obserwatorów z czego jestem bardzo mile zaskoczona, ponieważ z reguły w przeciągu jednego roku udawało mi się uzyskać tylko 100. Można powiedzieć, że już spełniłam swoje postanowienie noworoczne na 2017, ponieważ co roku mam takie, aby uzyskać o 100 więcej obserwatorów. Więc dziękuję Wam, ponieważ to wszystko zawdzięczam tylko i wyłącznie Wam.

Wakacje. Tegoroczne wakacje nie były jakoś super oryginalne. Można powiedzieć, że spędziłam je tak jak rok temu, czyli w gronie ludzi, których lubię. Jedyne co się zmieniło to, to, że odwiedziłam Gorzów Wielkopolski.

Szkoła. W tym roku zakończyłam moją naukę w gimnazjum i zaczęłam naukę w technikum na kierunku technik hotelarz. Powiem Wam, że to jest najlepsza decyzja, którą podjęłam w tym roku. Szkoła, klasa, nauczyciele no po prostu wszyscy są tam cudowni i po raz pierwszy mam jakąś chęć pójścia do szkoły. Najlepsze w tej szkole jest to, że czuję się tam doceniona.

Zmiana. W tym roku we mnie nastąpiła bardzo wielka zmiana. Z długich włosów stały się krótkie. Dla niektórych może wydawać się to zwyczajne, jednak dla dziewczyny, która przez całe życie kochała długie włosy i nigdy nie chciała ich ścinać, a jak już ścięła 1-3 cm to potrafiła z tego powodu płakać to jest to duże osiągnięcie. Uważam, że jestem to zmiana jak najbardziej na plus i teraz jestem zakochana w krótkich włosach, długie niby mi się podobają, jednak już nie wyobrażam siebie w nich.
Z racji iż jest to post z podsumowaniem roku postanowiłam dodać zdjęcia, które ukazały się na blogu w tym roku, jako takie małe przypomnienie. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuję za ten rok!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Szczęśliwego nowego roku :)
    Pozdrawiam:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że rok 2016 był dla ciebie udany. Mam nadzieję, że ten rok będzie jeszcze lepszy. Powodzenia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że ubiegły rok był dla Ciebie dobry. Ślicznie wyglądasz, masz taką świetną figurę!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że miałaś udany rok! Oby ten był jeszcze lepszy :*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że ten rok należał do udanych mam nadzieję że ten rok będzie jeszcze lepszy niż był :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy