TWO YEARS

06.01.2015, rozpoczęło się prawdziwe blogowanie. Jak wiadomo, blog ten powstał znacznie wcześniej jednak był to blog na tak zwane '...

06.01.2015, rozpoczęło się prawdziwe blogowanie. Jak wiadomo, blog ten powstał znacznie wcześniej jednak był to blog na tak zwane ''odwal się''. Posty nie były dodawane regularnie, zdjęcia oraz treść posta również nie zachwycały. 6 stycznia 2015 postanowiłam wziąć się za to tak na prawdę, postanowiłam dawać z siebie 100%, nie zawsze się udawało, ale było znacznie lepiej.



 Od tamtego czasu bardzo dużo się w nim zmieniło. Blog się zmieniał, a razem z nim ja. Pisanie oraz fotografia to moja pasja, dlatego też postanowiłam to połączyć w całość i wyszło to co mamy dziś. Stworzyłam tutaj swoje miejsce, które kocham i którego nie mam zamiaru opuszczać, przez następne kilka lat. Przez te dwa lata prawdziwego blogowania udało mi się skupić tutaj wszystkie moje pasje, oraz odnaleźć kilka nowych. Dzięki blogowaniu zawdzięczam to co mam dzisiaj. Gdyby nie blog, kto by wiedział jaka bym była dziś. Przez te dwa lata udało osiągnąć się to co mam dziś czyli ( podaj liczbę obserwatorów  i wyświetleń ) dziękuję każdej osobie, która postanowiła go zaobserwować, a najbardziej dziękuję tym, którzy postanowili poświęcać swój cenny czas na mnie, aby w każdy poniedziałek i czwartek przeczytać posta i go skomentować, lub po prostu tylko przeczytać. Niby to nie jest nic takiego, a jednak tak bardzo cieszy, ponieważ to dzięki Wam blogi powstają i są do dziś. Gdyby nie Wy, mnie nie byłoby tutaj i Was nie byłoby tutaj.

Jak wiadomo ja często, ale i to bardzo często potrzebuje zmian. Wraz z drugimi urodzinami bloga postanowiłam, że blog przejdzie kolejną metamorfozę. Jedną już widzicie i jest to nowy wygląd. Nad drugą zmianą jeszcze pracuję, ale mam nadzieję, że do następnego posta będzie już gotowa.

Skoro już piszemy o zmianach to zdecydowałam, że posty będą raz w tygodniu w każdy czwartek. Wytłumaczenie dlaczego tak, a nie inaczej będzie w następnym tygodniu.
poduszki znajdziesz tutaj: sammydress <kliknij tutaj> // dresslily <kliknij tutaj> // sammydress <kliknij tutaj> 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Uważam, że jak na dwa lata blogowania, osiągnęłaś naprawdę dużo. Gratulacje!! ♥ Oby tak dalej ♥

    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i wieelu sukcesów :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 lata to dosyć długi czas prowadzenia bloga, ale widać, że wkładasz dużo pracy w tego bloga, więc na pewno zasługujesz na jeszcze więcej
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! powodzenia

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kolejnej rocznicy! To piękne, że jesteś tak wytrwała, nie pozostaje nic innego, jak życzyć Ci dalszych sukcesów!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 2 lat w blogosferze i życzę powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga!
    Pozdrawiam :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję tych dwóch lat! życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy