ŚWIĄTECZNE INSPIRACJE



Nie licząc dzisiejszego dnia do świąt zostało już tylko 5 dni. Czas leci niesamowicie szybko i raczej nikt tego nie zaprzeczy. Z tej racji, że święta są już tak blisko postanowiłam zrobić świąteczne inspiracje. Muszę przyznać, że ostatnim czasem na moim blogu brakowało tego typu postów i nie jest to dla mnie zadowalające, ponieważ uwielbiam posty tego typu, zwłaszcza świąteczne, bo dzięki nim jeszcze bardziej czuję tę całą magię świąt.

Zaraz kończy się rok 2016 i trzeba zaopatrzyć się w jakiś nowy kalendarz/planner i ja postanowiłam zrobić Bullet Journal, jednak jak zawsze mi nigdy nic nie pasuje i nie umiem znaleźć idealnego zeszytu, na prawdę. Wiecznie mi coś nie pasuje no bo np. zeszyt w czyste kartki strasznie przebija dosłownie wszystko nawet napis ołówkiem, co do kratki nie jestem pewna, a w linie... Jednak to jeszcze nie koniec, ponieważ zależy mi również na zeszycie bez marginesów, a w moim mieście ciężko taki znaleźć, ehh... Mam nadzieję, że go znajdę mimo tych moich wiecznych problemów.


You Might Also Like

4 komentarze

  1. W moim mieście można znaleźć masę zeszytów bez marginesu - jedna z zalet mojej dziury :)
    A może to papier, z którego są zrobione te czyste kartki, jest zły jakościowo? Może jest za cienki...
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jest zły jakościowo i to bardzo...:|

      Usuń
  2. Dobre inspiracje!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, już czuć magię świąt, a kotek najlepszy
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy