SKY

12/12/2016

Sama nie wiem co mnie natchnęło do zrobienia tych zdjęć. Może to niebo, które akurat w tej chwili było wyjątkowo piękne czy też może miałam jakiś artystyczny pomysł, który musiałam zrealizować bo jeśli nie to byłabym smutna. Lub zrobiłam to od tak, ponieważ taki miałam kaprys. A jak było na serio? Po prostu w jednej chwili stwierdziłam, że przeniosę się na łóżko i spojrzałam na okno i pomyślałam sobie 'hej, to czas aby zrobić zdjęcia na bloga  oraz stworzyć jakiegoś nowego posta' czyli można powiedzieć, że była to moja zachcianka, którą aktualnie spełniam. Jedyne plusy jakie są mieszkania na poddaszu to właśnie takie, że mam okno, które jest świetnym tłem do właśnie takich zdjęć, dlatego też możecie spodziewać się postów takiego typu, bo polubiłam je. Nie mają żadnego sensu oraz nic nie wnoszą do naszego życia. Tracą tylko chwilę naszego życia, ale hej. Większość rzeczy/spraw marnuje nasze życie więc lepiej ją zmarnować na obejrzeniu nieba.




7 komentarzy

  1. Masz rację, mimo wszystko dobrym wyjściem będzie oglądanie nieba. Tylko moim zdaniem nad zdjęciami musisz jeszcze trochę popracować. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tak popatrzeć na takie zdjecia
    nawet nie pamiętam kiedy miałam chwile żeby popatrzec w niebo

    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwszej zdjęcie - jest ciemne, tajemnicze, chłodne, ciekawe... Zresztą fotografie nieba od zawsze mnie interesowały ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdj <3

    rilseee.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że niebo jest niesamowicie magicznym elementem otaczającego nas świata. Zdjęcia wyszły bardzo fajne, takie tumblrowe, nieco w nostalgicznym stylu.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.