GDZIE REKLAMOWAĆ BLOGA?

Na pewno nie raz w swojej blogowej historii w Waszej głowie krążyło to pytanie: gdzie mogę zareklamować bloga? Najlepszym sposobem za zdo...

Na pewno nie raz w swojej blogowej historii w Waszej głowie krążyło to pytanie: gdzie mogę zareklamować bloga? Najlepszym sposobem za zdobycie nowych czytelników jest pokazanie innym, że taki blog jak Wasz w ogóle istnieje na blogosferze. Metody, które Wam dziś przedstawię z pewnością Wam znane, jednak nie każdy może je znać dlatego też warto napisać takiego posta.


Blogi innych
Najbardziej popularniejszy oraz najstarszy sposób na reklamowanie swojego bloga, ponieważ jest to komentowanie innych blogów. Tutaj trzeba się postarać, ponieważ w większości blogach komentarze typu: ,,super/fajny blog, obserwujemy?!'' ,,śliczne zdjęcia, zapraszam do mnie''...  nie są mile widziane oraz są traktowane jako spam, a dlaczego? Cóż może dlatego, że więcej w nim reklamy niż szczerej opinii na temat posta. Aby Wam komentarz nie był spamem, odpowiedzcie na dany temat zawarty w danym poście oraz dodajcie linka do swojego bloga, wtedy autor oraz inni czytelnicy na pewno wejdą na Twojego bloga! Jeszcze jedną poradą jest ułatwienie wejścia innym na Twojego bloga, zrób tak aby po kliknięciu przenosiło na Waszą stronę! W tym pomoże Wam ten kod:

<a href="Adres Waszego bloga ">Tekst, który będzie wyświetlany </a>
np.
<a href="https://millie-milllie.blogspot.com/ ">Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)</a>
Grupy na facebook'u 
To zapewne wszyscy znają. Jest pełno blogerskich grup na fb, gdzie my blogerzy możemy dodać posta z linkiem do swojego bloga i zaprosić resztę blogerów do czytania.

DDOB
Dość dawno popularnym portalem społecznościowym stało się DDOB ( Daily Dose Of Beauty ) z pewnością większość z Was ją kojarzy, a jeśli nie to już tłumaczę. Jest to strona, gdzie blogerzy zakładają sobie konto dodają linka do bloga, opis o sobie i prowadzą tam taką swoją ''stronkę'' gdzie powiadamiają o swoich nowych postach. Moim zdaniem ta strona jest bardzo przydatna, ponieważ bardzo dużo daje. W dodatku są tam głosy i najaktywniejszy post, będzie na pierwszej stronie w zakładce "aktywne"

Wklejanie linku do opisów na swoich portalach społecznościowych
Wydaję mi się, że jest to jeden z najpopularniejszych sposobów, który jest wykorzystywany przez blogerów. Wydaję mi się, że tutaj raczej nie trzeba nic tłumaczyć, ponieważ wystarczy tylko wkleić link do opisu np. na instagramie.


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja głównie komentuję blogi innych (nawiązując do tematu postów!), korzystam z DDOB i promuję swój post stronie bloga na Facebooku :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jest to bardzo przydatny post dla osób, które chcę zacząć przygodę z blogosferą :)
    Chociaż ja również skorzystałam z kilku rad. Spróbuję reklamować bloga na DDOB. Zobaczę co to przyniesie.
    Pozdrawiam! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że przydatne propozycje. Niby grupy na facebooku takie oczywiste, a nigdy do nich nie zajrzałam. Dzięki za przypomnienie! Mimo, iż nie zależy mi na popularności miło jest widzieć, że pisane przez nas posty budzą zainteresowanie :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszym promowaniem jest komentowanie blogów innych, ale włącznie z czytaniem treści :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super opcją jest właśnie szczere komentowanie blogów :)) Ja z niej sama najczęściej korzystam!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat komentuję inne blogi. Dowiaduję się czegoś o autorach, zdobywam super przepisy, motywacje. Same plusy! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się przydadzą, a co do komentowania na innych blogach, też uważam, że trzeba się troszkę bardziej wysilić niż jakieś dwa słowa
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście korzystam z grup na fb i podaję link do bloga na Instagramie :) co do komentowania, nie traktuję tego jako reklamy samej siebie, a raczej jako nawiązywanie kontaktu z innymi osobami w blogosferze :)
    a komentarze w stylu "fajny post" są małym nietaktem ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zastanawiałam się nad zareklamowaniem bloga :) Myślę, że udzielając się na innych blogach inni chętni przejdą do naszego, ale jesli chodzi o samą reklamę to nigdy jakos specjalnie się tym nie przejmowalam :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja korzystam z grup na fb :) Uważam że początkowym blogerom bardzo przydadzą się te rady :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze to o DDOB jeszcze nie słyszałam. Na pewno tam zajrzę, bo brzmi dość ciekawie. Naprawdę przydatny taki post :)

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja komentuje posty innych blogerów lub udostępniam link do bloga na google +, ale myślę nad założeniem konta na DDOB ;)


    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy