CIASTKA KOKOSOWO OWSIANE Z ŻURAWINĄ & ORZECHAMI

Ostatnio polubiłam gotowanie dlatego też chciałabym wszystkie przepisy mieć w jednym miejscu. Stwierdziłam, że takim miejscem może być blo...

Ostatnio polubiłam gotowanie dlatego też chciałabym wszystkie przepisy mieć w jednym miejscu. Stwierdziłam, że takim miejscem może być blog, uważam, że to dobry pomysł i mam nadzieję, że taka opcja Wam się podoba. Dziś przychodzę z przepisem na ciastka kokosowo owsiane z żurawiną i orzechami. Mam nadzieję, że ciasteczka przypadną Wam do gustu i sami wypróbujecie tego przepisu u Was w domu.



Potrzebujesz:
○ 1 szklanka mąki pszennej
○ 1 szklanka płatków owsianych
○ 3 szklanki wiórków kokosowych
○ 145 g masła/margaryny
○ 1 jajko
○ 2/3 szklanki brązowego lub białego cukru
○ pół łyżeczki osy oczyszczonej
suszona żurawina ( 3/4 garście )
○ orzechy ( obojętnie jaki rodzaj orzechów, 3/4 garście )

Jak się do tego zabrać?:
Na początku przygotuj sobie naczynie oraz miskę. W naczyniu wymieszaj mąkę z proszkiem do pieczenia, a w misce utrzyj masło z cukrem na puszystą masę. Następnie dodaj jajko i ponownie zmiksuj. Dodać płatki owsiane, kokos i wcześniej wymieszaną mąkę z sodą. Dokładnie zmiksować. Dodaj żurawiną oraz orzechy i wymieszaj. Ciastka formować w małe kulki, wielkości orzecha włoskiego i układać je na blaszce w dość dużych odstępach. Ciastka piecz około 15 minut w temperaturze 180 stopni C.





You Might Also Like

12 komentarze

  1. Wyglądają obłędnie! Ale narobiłaś smaka haha!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smacznie wyglądają te ciastka Kochanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owsiane ciasteczka, a twoje wygladają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo prosty przepis, a na pewno smakują świetnie i znikają w sekundę :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają apetycznie.Smacznego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają na przepyszne :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zanotowałam sobie przepis i zrobimy takie w domu, bo mój chłopak na pewno bardzo chętnie by je schrupał, bo mają w sobie wszystko to co lubi. ;) a i ja kokosowym ciasteczkiem nie pogardzę. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny przepis! Wyglądają pysznie!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają na pyszne, chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie wyglądają <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne !
    napewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy