TY WYBIERASZ JAKIM TOREM PÓJDZIESZ

11/03/2016

Ostatnio na jednym portalu społecznościowym przeczytałam jedno zdanie: ''Czy nasze życie jest już z góry zaplanowane?" Niby odpowiedz na to pytanie wydaje się być bardzo prosta, lecz po dłuższym namyśle można zinterpretować je całkiem inaczej. Moim zdaniem nasze życie w pewny sposób jest gdzieś zapisane i wszystko dzieje się zgodnie z tym, bo przecież nic nie dzieje się bez powodu, ale to nie oznacza, że nie można skręcić w inną stronę i zacząć robić rzeczy w tym kierunku aby nasze życie było jeszcze lepsze.
Od jakiegoś czasu jestem na prawdę szczęśliwą osobą i nie mam na co narzekać w swoim życiu. I to wszystko dlatego, że idąc torem skręciłam, aby go ulepszyć i nie żałuję tej decyzji. Mimo wszystko czasami miewam złe dni w których moje poduszki są brudne od tuszu do rzęs i mokre od łez, ale każdy ma do tego prawo. Pamiętam 6 klasę podstawówki i początek gimnazjum, gdy w moim życiu było dużo zmian i to że większość osób sprawiało mi przykrość jak i powody do załamania się. Gdy nikt nie walczy w takich chwilach, ani nikt nie postanowił pomóc takiej osobie w tych chwilach. Sama powinna postanowić samej sobie, że Twoje życie nie będzie nudne i codzienną monotonią. Staraj się przeżyć każdy dzień jakby był to Twój ostatni. Staraj się wszystko zmienić, oczywiście małymi kroczkami. Jeśli utrzymujesz z kimś kontakt, ale nie czujesz się z tym kimś szczęśliwa - zakończ to. Nie pozwól nikomu aby zmienił Twoje życie w pasmo nieszczęść. To Ty masz wybrać czy chcesz być szczęśliwą osobą, czy z osobą, która Cię ogranicza. Rób rzeczy, które od zawsze Cię interesowały, ale nie robiłaś ich nigdy wcześniej bo bałaś się opinii tych, którzy by Cię wyśmiali. Teraz masz niepowtarzalną okazję na to aby zrobić coś dla siebie. Nasz wiek to wiek, w którym mam się wyszaleć, bo za kilka lat nie będziemy nawet o tym myśleć. Wtedy najważniejsze będą dla nas nasze dzieci. Wtedy nie powrócisz do gimnazjum czy liceum, nie przeżyjesz tego jeszcze raz. Dlatego też, żyj każdym dniem, jakby był to Twój ostatni dzień, i nie patrz się na ścieżkę innych, Twoja jest najważniejsza. xx
   bluzka TALLY WEIJL // spodnie OASAP // buty ADIDAS




55 komentarzy

  1. pasują bardzo do ciebie te oprawki
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Co do posta - oczywiście że się zgadzam, to my decydujemy jaką drogę wybierzemy, nasze życie zależy od nas :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wyglądać tak dobrze jak Ty w spodniach tego kroju. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie bardzo przypadły mi do gustu. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czasami wpadam w taki wir przemyśleń i uświadamiam sobie, że te wszystkie z pozoru 'drobnostki' i 'przypadki' tak naprawdę sprawiły, że jesteśmy teraz tu, gdzie jesteśmy. A gdyby jakaś rzecz zmieniła się choćby odrobinę, nasze życie wyglądałoby zupełnie inaczej! Sama nie wiem, czy nasz los jest gdzieś zapisany, z pewnością masz trochę racji, ale... ni nie wiem... Ale wiem na pewno, że świetnie wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Czasami nawet dobrze, że dzieję się takie rzeczy, ponieważ wtedy nasze życie jest na prawdę wspaniałe:)

      Usuń
  6. W tej kwestii akurat warto skupić się na swojej osobie i iśc woją drogą :) Piękne zdjęcia

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post oraz śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobał mi się już sam tytuł, a późniejszy tekst jeszcze bardziej. Plus świetna torebka, bardzo oryginalna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo cieplutko mi na sercu, gdy czytam takie komentarze :)

      Usuń
  9. Jejku, ale motywujący post! Zakochałam się w sposobie Twojego pisania, do tego takie cudowne zdjęcia *.*

    Obserwuje!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)
    http://meryandcara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam, że post jest przemyślany. W każdym razie nie pomyślałam, aby myśleć, że to jest ostatni dzień i trzeba go jak najlepiej spędzić. :)
    Mam też takie same zdanie, co Ty bo to mi się troszkę zgadza, że gdzieś jest nasza przyszłość zapisana.
    Fajna torebka i rewelacyjnie zdjęcia zrobione. Jestem na tym blogu pierwszy raz i mi się spodobał. :)
    Będę wpadać tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwosc tekstu i cudne zdjecia laska:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest wiele prawdy w tym co napisałaś, myślę, że rodzice często mają na nas duży wpływ, szczególnie na nasz kierunek zawodowy, czy na studia
    photos-by-mef.blogspot.com Ja już Cię obserwuję, jeżeli Ci się spodoba u mnie, to prosze o obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest w tym dużo racji <3 Rodzice czasem mają aż zbyt duży wpływ na studia itp. bo czasem to dzieci idą na studia, które wybrali im rodzice :/

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba, zostań moim stałym czytelnikiem. Będzie mi mega miło <3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest bardzo smutne, że przez to niektórzy nie mają własnych decyzji i w przyszłości nie będą potrafiły sobie radzić :\

      Usuń
  15. No dobre pytanie i masz rację to nie jest takie oczywiste, ale myślę że główna ścieżka jest zaplanowana z góry ;D
    Świetne zdjęcia i stylizacja ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że to my sobie powinniśmy ustawić ścieżkę. Uwielbiam to zdanie, które ty napisałaś "Staraj się przeżyć każdy dzień jakby był to Twój ostatni. "
    Co do posta, naprawdę się bardzo miło go czytało. Zostaję na dłużej! :)
    Pozdrawiam!

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Masz świętą racje, rodzice bardzo często mają duży wpływ na nasze wybory i nie zawsze wychodzi to dla nas na dobre :/


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie są genialne, uwielbiam takie! Ładne zdjęcia ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo, ale to bardzo mądry post! Zgadzam się, trzeba doceniać każdą chwilą! :) Z przyjemnością obserwuje! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi gdy czytam takie komentarze!

      Usuń
  20. Świetna stylizacja :*
    Bardzo budujący wpis. Dzięki za motywacje. Zapraszam do siebie:
    http://ewelisultan.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post oraz stylizacja Ci się podoba, miło mi!

      Usuń
  21. Ale piękne zdjęcia *.*
    Najlepszym wyjściem jest zająć się swoim życiem, a nie patrzeć na innych. Nie wiemy, co nas czeka w przyszłości, ale my decydujemy, gdzie chcemy iść dalej do szkoły i co chcemy robić w przyszłości :)
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne zdjęcia! Marzą mi się włosy takiej długości, ale wciąż nie mam odwagi :) Interesujący wpis, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rok czekałam aby mieć taką długość, haha

      Usuń
  23. ładne zdjęcia :)
    www.ka-karmelizovana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodnie!
    Odnosząc się do posta w 100% się z Tobą zgadzam :) Ostatnio ja podjęłam taki wybór, wiec zapraszam do mnie - sleeplessGabe
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wierzę w przypadki, więc moim zdaniem nasza droga jest już dawno zaplanowana, ale to jak ona przebiegnie zależy tylko od nas :) Zdjęci są świetne!

    Może wpadniesz na chwilkę zobaczyć jeszcze raz lato? :) Turcja2016: biel, figi i koleżanka

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato zawsze mam chwilkę;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Mi mowili, ze 'szczęściu trzeba pómoc', więc jest to penie gdzieś zapisane, ale bez inicjatywy własnej nie da się szczęścia osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.