PUDROWY RÓŻ

Czyżby Emilia pokochała inne kolory i zaczęła w nich chodzić? Cóż, może nie w kolorach, ale w kolorze owszem. Pudrowy róż strasznie mi się...

Czyżby Emilia pokochała inne kolory i zaczęła w nich chodzić? Cóż, może nie w kolorach, ale w kolorze owszem. Pudrowy róż strasznie mi się spodobał. Stał się jednym z trzech moich ulubionych kolorów. Jest to moja druga rzecz w tym kolorze, ale spokojnie, trzecia już w drodze. Ta bluzka pochodzi ze strony gamiss (klik) jest świetnie wykonana, nie mam do niej żadnych zarzutów. Co do stylizacji to tę bluzkę połączyłam z jasnymi spodniami, które pochodzą ze strony zaful. Nie wiem jak Wam, ale mi strasznie podoba się te połączenie.
Ogólnie to jak wiadomo dziś był to ostatni dzień w szkole, ponieważ jutro jest święto Niepodległości. Trzy dni wolnego, powiem szczerze, że przydadzą mi się nawet bardzo. Niby w tym tygodniu byliśmy tylko cztery dni, ale wymęczyły mnie tak jakbym chodziła do tej szkoły przez miesiąc bez żadnej przerwy, co jest dziwne, ponieważ w tym tygodniu nie było nic ciężkiego + jeszcze dzisiejszy dzień w szkole strasznie mi się ciągnął.

A Wam jak minęły te cztery dni szkoły? Podoba Wam się stylizacja? Napiszcie swoją opinię w komentarzu!

bluzka- gamiss spodnie- zaful

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Dzisiaj chemia mnie dosłownie wymęczyła, a te trzy dni przydadzą mi się na odpoczynek i przygotowanie do maratonu kartkówek i sprawdzianów :)
    Śliczna bluzka!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemia jest okropna, dobrze, że mam ją tylko rok :)

      Usuń
  2. Śliczna stylizacja,a pudrowy róż również uwielbiam. Bluzeczka bardzo ładna, tylko średnio nadaje się na jesień, szkoda.
    Ale ogólnie całość bardzo na plus!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do jesieni, to faktycznie, bardziej na wiosnę/lato :)

      Usuń
  3. Śliczna, prosta stylizacja :D
    Te dni szkoły minęły mi wyjątkowo "na luzie" :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bluzka :3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym kolorze! Sama ostatnio skusiłam się na polo Hugo Bossa w takim kolorze i się zakochałam! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.nl/2016/11/sale.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tych kolorach!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne włoski:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska stylizacja , taka 'lekka' :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja <3 piękna bluzka :) ma śliczny kolorek :D
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka! Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz ładne włosy <3
    Uwielbiam róż, każde odcienie.
    Stylizacja cudowna.
    4dni szkoły szybko minęły i kolejne 4dni się u mnie zbliżają :D
    Spodobał mi się twój blog, więc chętnie zaobserwuje :)
    Zapraszam do mojego świata.Jeśli ci się spodoba, zachęcam do obserwacji :) --->Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bluzka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście pudrowy róż jest prześliczny, ale o wiele lepiej czuję się w pewnych kolorach, w czarnym, czerwonym..Za to Twoje jeansy wygrały moją duszę, są prześliczne *-*
    /Agata
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy