KOSMETYCZNE NOWOŚCI

Hej! Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem związanym z kosmetykami oraz akcesoriami kosmetycznymi. Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkc...

Hej! Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem związanym z kosmetykami oraz akcesoriami kosmetycznymi. Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie kosmetyków oraz akcesori, można nawet powiedzieć, że to stało się moim uzależnieniem. Na prawdę, jedyne co chciałabym kupować to tylko to. Rzeczy, które zamówiłam pochodzą ze strony gamiss.

Mimo iż mam już sporą kolekcję pędzli do makijażu to nie mogłam się oprzeć pokusie i zamówić kolejnych. Najbardziej przyciągnął mnie do nich ich cudowny wygląd. Muszę przyznać, że jestem zakochana w pędzlach z chińskich stron. Są bardzo dobre oraz świetnie mi się sprawdzają. Co do włosów, to jak na razie nie zobaczyłam aby jakiś wypadł.
PĘDZLE - KLIK  

Następną rzeczą jest szminka firmy Pofeel, numerek B14. Jeśli mam być szczera, to zawiodłam się na tej szmince, a szkoda, ponieważ kolor ma na prawdę cudowny. Jednak nie da się ominąć faktu, że rozprowadzanie tej szminki jest fatalne.
SZMINKA - KLIK  

No i ostatnie dwie rzeczy to gąbeczki do makijażu. Gąbeczkami idealnie się nakłada podkład oraz korektor dlatego też postanowiłam zamówić dwie kolejne.
GĄBECZKI - KLIK  

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja od niedawna używam beauty-blendera. nakładanie podkładu i korektora jest dużo wygodniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. it has some really good products.
    Have a good week
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle są przepiękne!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zakochana w pędzlach z chińskich stronek, zawsze mi się super sprawdzały :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szminka rzeczywiście ma bardzo ładny kolor, szkoda, że ciężko się rozprowadza..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać, że szminka ma cudowny kolor. Nie próbowałam jeszcze używać gąbeczek do rozprowadzenia podkładu ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe kosmetyki :) pędzelki wygladaja na dobrej jakosci
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam pędzli, ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zestaw pędzli, sama poluję na podobny :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne nowości! :D
    Mega pędzle i na dodatek bardzo podoba mi się kolorek szminki

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości!
    Fajne pędzle i na dodatek bardzo podoba mi się kolorek szminki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta szminka ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne pędzle :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy