CLASSIC

Witam wszystkich, jak tam u Was w szkole i w życiu po za szkołą? U mnie nie najlepiej i w szkole i poza nią. W tym tygodniu masa sprawd...


Witam wszystkich, jak tam u Was w szkole i w życiu po za szkołą? U mnie nie najlepiej i w szkole i poza nią. W tym tygodniu masa sprawdzianów, kartkówek licząc je wszystkie to było ich w tym tygodniu już sześć, a jutro na zakończenie tygodnia trzy kolejne. Jest to pierwszy taki tydzień i mam nadzieję, że ostatni, ponieważ ciężko było się wyrobić, ale myślę, że dałam radę. Poza szkołą również najlepiej nie jest, głównie chodzi mi o moje zdrowie, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie wszystko się wyjaśni.
Co do zdjęć, to jak widać nie są one najnowsze. Jeśli dobrze pamiętam, to były robione w sierpniu, jednak  wtedy nigdy nie miałam kiedy ich dodać, ponieważ na każdy dzień sierpnia miałam już zaplanowane, co dodaję.  Jednak w końcu musiał nastąpić ten dzień w którym również i te zdjęcia się ukażą. Jak sam tytuł mówi, dzisiaj klasycznie, czyli biel i czerń, jak dla mnie standard. Biały crop pochodzi z New Yorker, kurtka moodo, spodnie h&m, a naszyjnik znajdziecie na stronie zaful!

Post mało dopracowany, tak wiem, ale nie chciałam Was zostawiać z jednym postem w tym tygodniu, mimo tych wszystkich komplikacji.



You Might Also Like

28 komentarze

  1. U mnie bardzo podobnie. Przez tą masę nauki, codziennie chodze przemęczona. Zdjęcia są śliczne, widać, że robione w okresie letnim, bo teraz jest strasznie szaro :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez bywają takie tygodnia, że cięzko odetchnąć od jakiejś klasówki
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam w tym tygodniu trzy sprawdziany i kilka kartkówek, wiec też miałam dużo pracy. W następnym też czeka mnie dużo roboty, ale na szczęście już trochę mniej.
    Zdrówka życzę :) Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w następnym tygodniu czekają 3 sprawdziany z czego jeden z matematyki, a oprócz sprawdzianów jeszcze recytacja wiersza...

      Usuń
  4. Przepięknie wyglądasz! Pytasz jak w szkole? Koszmar.. Codziennie kończę uczyć sie po północy, a zaczynam zaraz jak wracam ze szkoły. Kto normalny zadaje rozprawkę po angielsku na pamięć? - mój nauczyciel :c

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rozprawkę na pamięć po angielsku? Jeju współczuję i powodzenia!

      Usuń
  5. Tyle kartkówek w jednym tygodniu to prawdziwe wyzwanie.
    Fajny look, na luzie i z charakterem.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, uwielbiam biało czarne zestawy. Naszyjniki są swietne.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się tło :)


    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Ja poza szkołą nie mam na nic czasu, a do tego dochodzi jeszcze praca..

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka sama w sobie, pięknie wyglądasz :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kochana jak zawsze służę pomocą!

      Usuń
  10. Super :) Chociaż nie przepadam za tego typu naszyjnikami, ale zdecydowanie warto mieć taką klasyczną kurtkę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia może i nie najnowsze, ale tak i tak przykuwają uwagę <3 Świetne!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie na szczęście dobiegł koniec szkoły ! :D
    Swietnie wyglądasz, uwielbiam skórzane,czarne ramoneski <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/sportowo-i-z-klasa-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne naszyjniki i wspaniała ramoneska. Bardzo lubię taki styl.

    Obserwuję!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy