BARDZIEJ ZORGANIZOWANA?

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego wiążę się organizacja. Idąc do szkoły nie wolno nam myśleć o niebieskich migdałach, musisz zaczą...

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego wiążę się organizacja. Idąc do szkoły nie wolno nam myśleć o niebieskich migdałach, musisz zacząć myśleć o swojej przyszłości i o innych rzeczach, o których z pewnością teraz myślisz, że pozostało Ci dużo czasu, ale wiesz co? Mylisz się. Stwierdziłam, że w tym roku szkolnym chcę być bardziej zorganizowana, porządniejsza. Po protu chcę mieć wszystko idealnie przygotowane, tak na sto procent. Wszystko to dlatego, że jestem w szkole ponadgimnazjalnej, która nie jest już żartem. Trzeba przyznać, że ja nie jestem tylko uczniem, ale też blogerką także organizacja na pewno mi się przyda zwłaszcza, że nie chcę niczego zawalić. Właśnie tutaj zobowiązuję się do tego, że będę zorganizowana na sto procent. Niczego nie będę odkładała na następny dzień. Wiecie, ja mówię dużo, ale bardzo mało z tego wszystkiego realizuję. Czasami mi się wydaję, że to właśnie poprzez brak organizacji, bo wtedy nie wiadomo za co się zabrać, a organizując swój dzień może mi to wszystko ułatwić życie w technikum. Jak wiecie szkoła dla blogerek jest wielkim minusem, może nie dla wszystkich, ale dla mnie owszem. No bo wiecie, pisanie postów oraz robinie zdjęć wymaga trochę czasu, nie żebym narzekała na to, ponieważ ja to uwielbiam robić, ale chodzi mi o to, że przez tę szkołę na to wszystko nie ma czasu. Mam nadzieję, że nie rzucę tych słów w wiatr i po dwóch czy tam trzech miesiącach o tym wszystkim nie zapomnę. Zależy mi na tym, abym nie zawaliła ani szkoły ani bloga. Jednak muszę przyznać, że czasami mi nie wychodzi z tą moją organizacją, np. na jutro mam dwie kartkówki i prasówkę, a ja jeszcze nic nie umiem na te kartkówki oraz nie mam zaczętej prasówki, dlatego też teraz Was żegnam i idę popracować nad tym wszystkim oraz popracować nad organizacją! xx

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Dzięki temu, ze w trzeciej gimnazjum przygotowywałam się i do konkursu przedmiotowego, i do egzaminów, teraz organizację mam w małym paluszku ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna noszę się z zamiarem założenia sobie takiego zeszyciku, chyba wreszcie się za to zabiorę! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam zeszyt i zapisuje tam wszystko co mam zrobić :D
    Świetny wpis.
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely planner! Really cute *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuje sobie wzystko, nawet dobrze to wychodzi :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczęście szkolne lata mam już za sobą :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnio wszystko się zawaliło i muszę ją odbudować :p

      Usuń
  8. Ja jestem osobą, która kocha mieć wszystko w jednym miejscu, więc notatnik to dla mnie ratunek! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wielkie plany kończą się zazwyczaj na samym pomyśle i wszyściuteńko zostawiam na ostatnią chwilę, niezależnie od tego, jak dużo miałam na daną rzecz czasu. Okropieństwo.

    http://stillvacillating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy