BABKA ORZECHAMI

Witam ponownie! Dziś przychodzę do Was z przepisem na babkę z orzechami. Niby nie jest to jakiś trudny przepis, zwłaszcza, że skoro ja go...

Witam ponownie! Dziś przychodzę do Was z przepisem na babkę z orzechami. Niby nie jest to jakiś trudny przepis, zwłaszcza, że skoro ja go zrobiłam, to Wy także! Jak wspominałam, wykonanie tego ciasta nie jest jakieś trudne, ale jest tak bardzo pyszne, że warto się nim podzielić.

Składniki: 
• 1 szklanka cukru
• 2 szklanki mąki
• 3 jajka
• 0,5 szklanki mleka
• 0,5 kostki margaryny 
• 0,5 łyżeczki cukru waniliowego 
• 2 łyżeczki proszku do pieczenia
• 2 łyżeczki sody
• 2 łyżki kakao ( tutaj w sumie zależy od danego kakao'a, ponieważ nie zawsze  łyżki są wystarczalne )
• orzechy ( tutaj zależy od Was ile ich chcecie )

Przygotowanie:
Na początku  musimy zająć się margaryną, ponieważ z naszej połówki musimy zrobić jeszcze mniejsze kawałki margaryny, gdy to zrobimy dajemy je do jakiegoś garnka i grzejemy aby się roztopiła. Robimy to na początku, ponieważ aby dodać ją do masy nie może być ciepła. następnie do naszej miski wsypujemy cukier oraz jajka i to razem mieszamy, gdy wymieszamy dodajemy resztę składników: mąkę, mleko, roztopioną margarynę, cukier waniliowy, proszek do pieczenia, soda, kakao. Po wymieszaniu dodajemy do masy orzechy, jak wspominałam przy składniach możecie mieć ich ile chcecie, tu nie ma ograniczeń, gdy je dodamy znów mieszamy tyle, że teraz wystarczy łyżką. No i gotowe, teraz wlewamy naszą masę do foremki. Na górę ciasta również możecie dodać orzechy, ale to już zależy od Waszego upodobania. 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Koniecznie muszę spróbować zrobić <3 chyba zrobiłam sie głodna haha zapraszam na nowy post http://juliaciesielskablog.blogspot.co.uk/2016/11/grey-coat-grey-boots.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No to narobiłaś mi ogromnego smaka :D Uwielbiam orzechy!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również narobiłaś smaka, wygląda pysznie :D
    Pozdrawiam! :D

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaaacie! Al mi narobiłaś ochotę! Koniecznie muszę spróbować przepisu ;) Dziękuję!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pysznie wygląda *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy