Vegan Tuck Box

Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do Was z zupełnie innych postem niż zwykle. Jest to pierwszy taki post na moim blogu, gdy recen...

Witajcie kochani, dzisiaj przychodzę do Was z zupełnie innych postem niż zwykle. Jest to pierwszy taki post na moim blogu, gdy recenzuję oraz testuje słodycze. Postanowiłam zgodzić się na darmowe wegańskie słodycze z Vegan Tuck Box (klik). Szczerze mówiąc to ja weganką nie jestem, lecz oglądając filmik Agnieszki Stachurskiej zaciekawiły mnie wegańskie słodycze i od tamtego czasu chciałam je wypróbować, a skoro przydarzyła się okazja, to czemu nie? Dzisiaj powiem Wam szczerze, co przypadło mi do gustu, a co nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia.

SIMPLY 7 LENTIL BRUSCHETTA CRISPS, na początku chciałam Wam pokazać te chips'y. Na początku byłam bardzo ciekawa jaki będą mieć smak i czy będą w ogóle dobre. Po otwarciu zapach nie przekonuje za bardzo, jednak ich smak jest na prawdę dobry.

YUM EARTH ORGANIC SOUR BEANS, co do tych żelków byłam bardzo ciekawa ich smaków. Bardzo interesowało mnie to jak mogą smakować wegańskie słodycze i wiecie co? Zawieść się nie zawiodłam, ponieważ smak jest na prawdę fantastyczny. Żałuję, że już ich nie ma.

ZEINA DELICIOUS SPICY BBQ CASHWES, te orzeszki polecam każdemu kto kocha ostre rzeczy. Na pewno się nie zawiedziecie.

 GOUPIE ORIGINAL, to są czekoladki, które w środku mają takie chrupki. To było na prawdę dobre. Nie wiem czemu, ale za każdym razem, gdy je jadłam przypominało mi się dzieciństwo. Jest to dziwne, ponieważ nie przypominam sobie abym w dzieciństwie jadła podobne rzeczy.

FUDGE KITCHEN CHOCOLATE TEST, tutaj nie ma co się rozpisywać. ta czekoladka nie przypadła mi do gustu.


Okej, a teraz takie podsumowanie całej tej paczki. W paczce miałam 5 rzeczy do przetestowania. Z tych wszystkich 5 nie smakowała mi tylko jedna rzecz. Moim zdaniem warto wypróbować wegańskie słodycze z tej strony, ponieważ są na prawdę dobre. Nie spodziewałam się aż takich smaków.

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Też zawsze byłam ciekawa jak smakują takie słodycze :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodycze wyglądają bardzo ciekawie, jednak wiem, że mi zbytnio wegańskie rzeczy nie podchodzą.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość bardzo mi sie podoba :

    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze służę pomocą, idę klikać! ;*

      Usuń
  5. Ale mi narobiłaś ochoty na kilka z tych rzeczy - szczególnie na orzeszki! Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję wypróbować tych słodyczy ;)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orzeszki były bardzo dobre i jeśli jesteś fanką takich smaków nie pożałujesz. Nawet mojemu chłopakowi smakowały, a nie był przekonany to tych rzeczy :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy